fjarle Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Utvikleren Official App fjernet fra Android Market. Google kastet ut "offisiell" Siri-app Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Litt rart at personen på bildet holder en iPhone, men artikkelen er om Google/Android? 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Siri er i utgangspunktet en iPhone-funksjon 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dessuten tror jeg redaksjonen ville ha det litt morsomt med Espen Irwing Swang? Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dessuten tror jeg redaksjonen ville ha det litt morsomt med Espen Irwing Swang? Heller mobbet enn oversett Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Litt rart at personen på bildet holder en iPhone, men artikkelen er om Google/Android? Ikke rart i det hele tatt! Media er i-psyke og elsker å fronte Appleprodukter... Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Siri er i utgangspunktet en iPhone-funksjon Ja, det vet jeg. Har en 4S selv Ser ut som personen på bildet er sinna, og da burde det vel vært på den dårlige Siri-klonen? Bare sånn for å være litt pirkete Endret 4. januar 2012 av Spritty Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skjønner ikke hvorfor dem ikke sletter ting som Wordfeud Cheater osv, det er jo juks og ødelegger for de andre, men likevel tillater de det? -.- Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tar nok en god stund å gå igjennom alle appene. Kanskje du kan tipse dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg