Jan Erik Engan Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Liam Bildet er fjernet. Beskrivelse: Den blideste gutten i gata;) Tatt i ett bryllup. Bilde 2 der har jeg brukt ett program som heter Perfeckt365.Og her er Liam i levende live: Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Litt av ett smil i go gutten,kjempebilde i kvalitet.nr 2 virker litt blits lyst,men ser det for meg i utskrift der det dempes noe som topp. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Fint smil og utstråling! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Litt av ett smil i go gutten,kjempebilde i kvalitet.nr 2 virker litt blits lyst,men ser det for meg i utskrift der det dempes noe som topp. Takker.Perfect365 er ett program for portretter..med enkle klikk kan du forandre/legge til ting. Fint smil og utstråling! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Her har du fanget ham i rette øyeblikk. Utrykksfylt og veldig bra! Liker best versjon 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott øyeblikksbilde av denne smilende gutten. Da får en ikke være så kritisk til en del forstyrrende ellementer rundt ansiktet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Litt av ett smil i go gutten,kjempebilde i kvalitet.nr 2 virker litt blits lyst,men ser det for meg i utskrift der det dempes noe som topp.Takker.Perfect365 er ett program for portretter..med enkle klikk kan du forandre/legge til ting.Fint smil og utstråling! Kjekt pogram det så det ut til!! 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kan ingen ting om portrett, men herlige bilder av gladgutten. Liker godt V2 og behandlingen du har gjort her. Fikk meg en god latter av linken jeg også. Herlig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Her har du fanget ham i rette øyeblikk. Utrykksfylt og veldig bra! Liker best versjon 1 Kan ingen ting om portrett, men herlige bilder av gladgutten. Liker godt V2 og behandlingen du har gjort her. Fikk meg en god latter av linken jeg også. Herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg