Joachim_F Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Cradle tar oss med til en drømmeversjon av Mongolia. Les hele saken Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette virker som et spennende konsept, skal følge med på denne Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Enda en jeg må prøve å huske på. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Videoen var utrolig idyllisk! Ser frem til mer informasjon om spillet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Digget videoen og konseptet, får håpe på et bra spill . Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Allods online var jo noe dritt da... Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 ved Mongolia var jeg håpefull att vi skulle få spille som en mongolsk kriger i gammal tid og kansje kjempe i en av mange klanene.. men for all del, funker sikkert dette også Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Allods online var jo noe dritt da... hvorfor det? Jeg nådde lvl 46 å synes fremdeles det er det beste mmorpg på markedet som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå