Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har nå vært sammen med kjæresten min i snart ett år men hun er så utrolig sjalu. Jeg føler det driver oss lengre og lengre bort fra hverandre og jeg vet at jeg ikke har taklet det her så veldig bra. Bla. så var jeg utro(bare klining!) for ikke så lenge siden - og ja jeg vet det var utrolig dumt gjort så visst du skal si noe om det, bare dropp det. Jeg føler jeg heller ikke kan si hvor jeg er/hvem jeg er med visst jeg er med en jente fordi da blir henne bare sur. Hun tror også at jeg liker mange jenter og at dem liker meg, og det irriterer meg fordi det er en grunn til at jeg har valgt henne! Men siden jeg var utro så mener hun jeg burde ofre noe for og fortsette og være sammen med henne, og det henne da vil er at jeg skal SLETTE alle jente vennene min som jeg ikke kjenner noe spesielt på facebook. Jeg mener dette er helt latterlig og at det er en prinsipp sak at jeg skal få bestemme over min egen facebook.

Trenger litt hjelp her til hva jeg burde gjøre!

Takk på forhånd :)

Endret av heihihi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å nevne din kline-episode, men det er jo ikke rart hun er sjalu hvis du har brutt tilliten?

Nei, jeg ser den! :) Og jeg vet også at det var utrolig idiotisk. Men det var sånn her før denne episoden også. Det første hun gjorde når vi møttes var å sjekke facebooken min.

Lenke til kommentar

Hun stoler ikke på deg, og du har jo også gitt henne grunner til å ikke være det.

Jepp, det vet jeg. Men sjalusien var ganske ille før dette også, og jeg har en del jente venner men jeg har over lengre tid følt at jeg ikke kan være venn med dem så lenge jeg er sammen med kjæresten min. Også dette med at for at jeg skal få henne tilbake må jeg slette mange jenter fra facebook, føler jeg blir helt feil.

Lenke til kommentar

Altså, at hun vil at du skal slette jentene på facebook tyder vel bare på at hun er ekstreeeeemt usikker på seg selv. Da kan du gjør 2 ting:

1: Gi henne selvtillit i bøtter og spann og gjør deg fortjent til henne

2: Forlat henne og gå videre til noen annen

Lenke til kommentar

Altså, at hun vil at du skal slette jentene på facebook tyder vel bare på at hun er ekstreeeeemt usikker på seg selv. Da kan du gjør 2 ting:

1: Gi henne selvtillit i bøtter og spann og gjør deg fortjent til henne

2: Forlat henne og gå videre til noen annen

Okei, takk for et bra svar! :)

Lenke til kommentar

Det er ikke rart at hun ønsker at du skal ''bevise'' deg selv til henne når du har brutt hennes tillit ved å være utro, hva hun gjorde og sa før er jo irrelevant. Du får bare finne ut av hva du ønsker å prioritere: henne og all bagasjen som følger med, eller jentene du har på facebook.

Selvfølgelig har jeg noe å bevise, det er jeg fullt klar over. Men jeg føler at det blir helt feil at hun gir meg et ultimatum som lyder sånn her: enten sletter du noen jenter fra facebook eller så er det over. Fair enough at hun gir meg ultimatum, men mener bare at dette ultimatumet er helt rart fordi hun vil jeg skal bla. slette jenter jeg kjenner.

Ikke noen fasit, men det er iallefall alternativene slik jeg ser det :) Håper dere fikser det.

Takk, det håper jeg og! :)

Endret av heihihi
Lenke til kommentar

Jeg hadde av prinsipp ikke godtatt å slette facebook kontakter. Det er dine venner og du har all rett til å ha kontakt med de, på tross av det du gjorde. Med en gang du gjør noe slikt får hun makt over deg, sjalusien vinner og det vil du slite med i resten av forholdet. Skal du redde det må du stå på ditt, men selvfølgelig finne en måte å bevise at du ønsker å være trofast. Du kan jo begynne med å ta med damen ut istedenfor å dra alene for å bygge opp tillitt. Prøve å finne en måte å inkludere din kjæreste med dine venner slik at hun blir kjent med de.

En annen ting du bør vurdere er jo hvorfor du var "utro". Kommer an på settingen, men klining i grisefylla der du kanskje ikke innser hva du har gjort før det er for sent ser ikke jeg på som utroskap. Dersom du gjorde det i full bevissthet og visste hva du gjorde burde du kanskje tenke om det faktisk er hun du vil ha, og om en søken etter det grønnere gresset kommer til å følge deg videre i forholdet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg hadde av prinsipp ikke godtatt å slette facebook kontakter. Det er dine venner og du har all rett til å ha kontakt med de, på tross av det du gjorde. Med en gang du gjør noe slikt får hun makt over deg, sjalusien vinner og det vil du slite med i resten av forholdet. Skal du redde det må du stå på ditt, men selvfølgelig finne en måte å bevise at du ønsker å være trofast. Du kan jo begynne med å ta med damen ut istedenfor å dra alene for å bygge opp tillitt. Prøve å finne en måte å inkludere din kjæreste med dine venner slik at hun blir kjent med de.

En annen ting du bør vurdere er jo hvorfor du var "utro". Kommer an på settingen, men klining i grisefylla der du kanskje ikke innser hva du har gjort før det er for sent ser ikke jeg på som utroskap. Dersom du gjorde det i full bevissthet og visste hva du gjorde burde du kanskje tenke om det faktisk er hun du vil ha, og om en søken etter det grønnere gresset kommer til å følge deg videre i forholdet.

Tusen takk for et velig bra svar! :) Jepp, det var dessverre i grisefylla og jeg angrer som bare det. Men jeg føler også at det blir feil at jeg skal slette folk fra Facebook fordi jeg dreit meg ut. Men igjen: Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...