Wild Berries Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei. Håper først og fremst at jeg poster i rett forum. Spørsmålet er om det finnes en app til Ihpone 3GS som er lik Maptracker, men da med logging og overføring til PC. Da ser jeg for meg en slags "treningslogg". Loggen skal kunne hente ut tider, plasser o.s.v. Finnes det ?. Takk for svar W_B Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kjenner ikke til Maptracker, men det finnes mange treningsapper med kart, høydemeter osv. Selv bruker jeg Endomondo, men har og vært borti RunKeeper. Jeg bruker det med Android, men de er tilgjengelig for iOS også. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Hei. Takk for svar, men i hvilket format kommer infoen ut ?. Kan du bruke det i google earth ?. Takk. W_B Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 For Endomondo kan du se eksempel her: http://www.endomondo.com/workouts/32753173 Tok bare en tilfeldig bruker med åpen profil (ikke meg). Som du ser, så får du opp hvor du har løpt, høydemeter, puls (hvis du har dette koblet til telefonen) samt diverse annen info. Alt legges inn i Google maps. Du har og mulighet til å eksportere data i .gpx eller .tcx format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå