Odesseiron Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det går snakk om en oppfølger med lokal samarbeidsmodus. Les hele saken Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det første spillet ble trukket ned for meg pga den kosntante wiimote ristingen, håper vi slipper motion kontroller på denne oppfølgeren. Kjempebra at en kan spille alene også og forhåpentligvis blir vi ikke sittende med en datastyrt partner som en gjør i så mange spill som støtter coop når en spiller alene. Hadde jo vært flott med en oppdatert port av det første spillet til de andre platformene også. Tale hadde også vært flott, da det untektelig var litt merkelig at Mikke bare gryntet i det første spillet når vi jo er vant til at han snakker. Føltes litt lavbudsjett pga det. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Epic Mickey 2 + Playstation Move = sant. Håper dem lager 1ern til Move også! hadde vært utrulig kult 1 Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det første spillet ble trukket ned for meg pga den kosntante wiimote ristingen, håper vi slipper motion kontroller på denne oppfølgeren. For ikke å snakke om det forferdelige kameraet. De burde absolutt tatt seg bedre tid og fikset det før de slapp spillet, for det er sjelden jeg har opplevd et så kranglete kamera i et spill før. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Det første spillet ble trukket ned for meg pga den kosntante wiimote ristingen, håper vi slipper motion kontroller på denne oppfølgeren. For ikke å snakke om det forferdelige kameraet. De burde absolutt tatt seg bedre tid og fikset det før de slapp spillet, for det er sjelden jeg har opplevd et så kranglete kamera i et spill før. Det ryktes faktisk at Nintendo selv gikk inn og fikset på kameraet og litt småting på den japanske utgaven av spillet. Vært morsomt å sett resultatet. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 jippii, enda et multiplattform spill! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Sjelden har nedturen fra konseptbilder til spillet i seg selv vært større enn med Epic Mickey. Hvordan spillet klarte å gå fra et herlig dystopisk, forvrengt disneyland til den malemiddelmåligheten vi endte opp med er meg en gåte. 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sjelden har nedturen fra konseptbilder til spillet i seg selv vært større enn med Epic Mickey. Hvordan spillet klarte å gå fra et herlig dystopisk, forvrengt disneyland til den malemiddelmåligheten vi endte opp med er meg en gåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå