Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelskelse er vanskelig.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en femten år gammel gutt,og går mitt siste halvår i niende klasse(oppgir ikke navn). Det har seg sånn at jeg har problemer med å fortelle den jenta jeg liker at jeg elsker henne. Hver gang jeg møter henne kribler det i kroppen min,og humøret går i topp. Hjerte mitt blir glad når jeg snakker med henne,og jeg smiler hver gang jeg ser henne.

Jeg tenker på den herlige jenta jeg liker,HELE TIDEN. Jeg tenker på henne hjemme,og når jeg er på besøk hos venner.

Til og med på skolen,som har seg sånn at karakterene mine blir middels.Men jeg tenker ikke på karakterene,prosjektene,leksene eller lærerne i det hele tatt.Jeg tenker bare på henne.

Og der kommer problemet mitt.Jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre henne..

Jeg har tenkt mange ganger at:"nå er det rette tidspunktet".Men hver gang jeg er klar til å si det,kommer en annen tanke:

"Hva skal jeg si,hvordan skal jeg si det,hvordan vil hun reagere og hva vil jeg gjøre om hun sier nei????".

Sånne tanker er frustrerende å tenke på, i hvert fall når jeg har et annet problem å takle.

Jeg er svært sex-frustrert. Nesten hver dag tenker jeg at jeg har sex med jenta jeg liker,og går på et låst rom og tilfredsstiller meg selv.Om nettene drømmer jeg erotiske ting om henne,eller så drømmer jeg at jeg bare ser henne.

Som sagt får det meg til å smile.Om morgenene står jeg opp,og går stupforelsket på skolen,og gjør det jeg får beskjed om i timene.Og jeg tror at det er på skolen,problemene(alle tankene)stammer ifra. Jeg tror alle tankene mine stammer ifra skolen,fordi jeg ser henne her veldig ofte. Hun går i klassen min,men hun går i den andre gruppen(9A).

I friminuttene leter jeg etter henne i korridorene og klasserommene. Til og med ute på skolegården.

Jeg er avhengig av henne.

Og her er spørsmålet mitt ; Hvordan skal jeg spørre henne?,skal det være alene eller med venner?,og hvilket tidspunkt skal det være på? - Anonymousboy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Finn ut så mye du kan om jenta også kan du begynne å handle deretter. Det er viktig å ikke være for forventningsfull. Du bør i hvertfall være helt alene med henne i det øyeblikket du spør og det bør ha vært dere to en god stund. Det har mye å si på situasjonen. Prøv å få henne til å legge mer merke til deg så finner du mer ut om hun er interessert eller ikke.

Jeg forstår at det er vondt også på grunn av all usikkerheten for man vet jo aldri hvordan det går men jeg håper du får dine største drømmer i oppfyllelse. Om det går dårlig med henne så er jeg sikker på at det kommer fler jenter inn i livet ditt. Du er bare 15 år og kanskje mest sannsynlig bare kåt og at det ikke er ekte forelskelse. Forelskelse er svært komplisert og jeg var langt over 20 da jeg fant ut hva det egentlig er. Du er heldig som fortsatt er ung og har livet foran deg.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er en femten år gammel gutt,og går mitt siste halvår i niende klasse(oppgir ikke navn). Det har seg sånn at jeg har problemer med å fortelle den jenta jeg liker at jeg elsker henne. Hver gang jeg møter henne kribler det i kroppen min,og humøret går i topp. Hjerte mitt blir glad når jeg snakker med henne,og jeg smiler hver gang jeg ser henne.

Jeg tenker på den herlige jenta jeg liker,HELE TIDEN. Jeg tenker på henne hjemme,og når jeg er på besøk hos venner.

Til og med på skolen,som har seg sånn at karakterene mine blir middels.Men jeg tenker ikke på karakterene,prosjektene,leksene eller lærerne i det hele tatt.Jeg tenker bare på henne.

Og der kommer problemet mitt.Jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre henne..

Jeg har tenkt mange ganger at:"nå er det rette tidspunktet".Men hver gang jeg er klar til å si det,kommer en annen tanke:

"Hva skal jeg si,hvordan skal jeg si det,hvordan vil hun reagere og hva vil jeg gjøre om hun sier nei????".

Sånne tanker er frustrerende å tenke på, i hvert fall når jeg har et annet problem å takle.

Jeg er svært sex-frustrert. Nesten hver dag tenker jeg at jeg har sex med jenta jeg liker,og går på et låst rom og tilfredsstiller meg selv.Om nettene drømmer jeg erotiske ting om henne,eller så drømmer jeg at jeg bare ser henne.

Som sagt får det meg til å smile.Om morgenene står jeg opp,og går stupforelsket på skolen,og gjør det jeg får beskjed om i timene.Og jeg tror at det er på skolen,problemene(alle tankene)stammer ifra. Jeg tror alle tankene mine stammer ifra skolen,fordi jeg ser henne her veldig ofte. Hun går i klassen min,men hun går i den andre gruppen(9A).

I friminuttene leter jeg etter henne i korridorene og klasserommene. Til og med ute på skolegården.

Jeg er avhengig av henne.

Og her er spørsmålet mitt ; Hvordan skal jeg spørre henne?,skal det være alene eller med venner?,og hvilket tidspunkt skal det være på? - Anonymousboy.

Hehe. Ganske sjarmerende innlegg. Vet ikke riktig hva du skal gjøre. Var selv ikke noe forbilde da jeg var 15. Men du kunne jo prøve å bli kjent med henne, snakke med henne i lengre samtaler om forskjellig. Men det klarer du kanskje ikke:) Det ordner seg nok til slutt.

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje hun liker meg også,etter sånn det ser ut.

Men jeg er uansett nervøs på situasjonen.. :)

Såklart du er nervøs. Husker selv hvordan de var jeg. Hadde en skikkelig forelskelse på ungdomsskolen der alt hun gjorde ble nøøye studert (DET er unødvendig, bare så det er sakt) og bare jeg hørte stemmen hennes så gikk pulsen opp og jeg begynte å svette. Hun var utro da, men vi var ilag igjen iår før hun måtte flytte. Kjærleiken har ingen nåde desverre :) Men en må ta sjanser og det håper jeg du tør..

Lenke til kommentar

såklart skal jeg ta alle sjansene som kommer ;)

det gjør meg bare sterkere :-)

Det er det beste, å kunne ha sex med en man elsker er så godt . Alle tanker forsvinner du føler deg så glad at det er ubeskrivelig det er vsnskelig å si åssån det er før man har gjort det, dt som er best er å ha samleie med en man elsker:).

Prøv å se på kroppspråket når du ser henne , virker hu glad ? Åssån er hu mot deg ? Se henne i øyne når du prater med henne. Virker det som hu er snill mot deg deg? Prøv å gi henne en klem når hu går. Be henne ut , eller hjem til deg får å se på film vis du synes det er vansklig å si det face to face , spør det over face book eller sms. Ting går av seg selv vis begge er forelska;)

Endret av rema100
Lenke til kommentar

Har du noen gang hatt sex? og om,var det godt og hvordan føltest det? :)

Det har jeg hatt. Vanskelig å forklare hvordan det føles men alle jenter er forskjellige så vanskelig å si noe om akkurat det. Viktigste er at både du og dama vil og at det er ekte følelser mellom dere og at det ikke bare er sånn knull og hadet bra. Jeg skjønner jo at du gjerne vil ha sex. Du er jo en ung mann og det er helt normalt å ha lyst på sex.

Det som har vært en myte helt frem til tiden vi lever i nå er at jenter er vanskelige å få men det er helt feil for jenter er minst like kåte som gutter men det som er forskjellen er at jenter som regel ikke blir kåte før dem har fått følelser og er blitt forelska og de kan bestemme mer over seg selv enn det gutta kan. Vi som er menn har ikke mulighet til å kontrolere oss selv da vi hele tiden produserer sperm og når prostata er fullt så påvirker det hjernen. Selvfølgelig kommer det an på hvor aktiv du er og det er jo individuelle forskjeller. Noen kan ha seg flere ganger om dagen og andre klarer ikke mer enn 1 gang om dagen og andre igjen kanskje en gang i uka.

Felles for alle jeg har vært sammen med så har vi hatt sex første dag vi møttes og jeg hadde sex første gang da jeg var over 20 og jeg har aldri hatt sex med noen som er eldre enn 20. hehehehe... :D

Lenke til kommentar

Dude, hvis du trenger et ekstra dytt for å manne deg opp til å gjøre det nødvendige for å si det på den måten, så tenk på det på denne måten: Hvordan blir det etterpå dersom du IKKE gjør noe med det nå? Sett det opp mot andre situasjoner hvor du angrer på at du ikke tok sjansen da den bød seg, og gang det opp et par ganger. Dersom du ikke har en slik situasjon å sammenlikne med, så skal jeg fortelle deg hvordan det er: Rett og slett for jævlig.

Jeg har vært i din situasjon to ganger nå. Første gang gjorde jeg aldri noe med det, selv om jeg er ganske sikker på at dersom jeg hadde gjort det så hadde det gått min vei. Men jeg klarte bare rett og slett ikke å manne meg opp til å gjøre det nødvendige. Dette er nå 5 år siden. Yes, jeg angrer ennå.

Jeg skjønner at du er redd for "avslag" for å si det på den måten, men gjør det for din skyld, så å si. Finn et riktig tidspunkt, og spør om noe så enkelt å møtes eller liknende. Da har du settingen som trengs. Den andre gangen jeg snakket om er akkurat nå. Denne gangen så "varmet" jeg opp med meldinger på både sms og facebook, jeg syntes det blir lettere da, hvis du allerede har personen litt på prat. Deretter var det å ringe (mye mer nerver for noen enn å sende meldinger, men gir ofte bedre signaler så lenge det ikke er klokka 5 om morgenen det er snakk om). Det gikk ikke min vei, men jeg er i bedre humør av gang nummer to enn én.

Bestem deg, tenk at You got this! og kjør på. Det er mitt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...