kompis_25 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 lurte bare på om noen her visste om det er lov til og ha med seg en liten kjøleboks på TG? hadde vært greit, for hvis man skal pakke niste for hele lanet, så vil jo maten bli dårlig om den ikke har kjøling underveis. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette er ikke lov på PolarParty i stokke, så reiner med at det ikke er lov på TG. Står sikkert noe på -> www.gathering.org Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Du kan ta med deg kjøleboks med kjøleelementer, vet ikke om du får bytta elementer der i år som du fikk før. Men det er ihvertfall ikke lov å ha strømdrivende kjøleboks/fryser siden det vil slukke hele rekka di. Endret 3. januar 2012 av InZaneAga Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan ta med deg kjøleboks med kjøleelementer, vet ikke om du får bytta elementer der i år som du fikk før. Men det er ihvertfall ikke lov å ha strømdrivende kjøleboks/fryser siden det vil slukke hele rekka di. denne boksen jeg har tanke om, er lissom ikke ett jævla kjøleskap, det er snakk om en liten 24L kjøleboks som kanskje trekker 20w, vet dette, fordi jeg har målt dette. er nemelig beregnet for bruk i bil med sikring 12v 5A Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan ta med deg kjøleboks med kjøleelementer, vet ikke om du får bytta elementer der i år som du fikk før. Men det er ihvertfall ikke lov å ha strømdrivende kjøleboks/fryser siden det vil slukke hele rekka di. denne boksen jeg har tanke om, er lissom ikke ett jævla kjøleskap, det er snakk om en liten 24L kjøleboks som kanskje trekker 20w, vet dette, fordi jeg har målt dette. er nemelig beregnet for bruk i bil med sikring 12v 5A Det visst ikke lov men om du setter den nede ved beina dine og gjemmer den litt så ikke sec ser det så skal det gå bra. Husk at du har 1amp da. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan ta med deg kjøleboks med kjøleelementer, vet ikke om du får bytta elementer der i år som du fikk før. Men det er ihvertfall ikke lov å ha strømdrivende kjøleboks/fryser siden det vil slukke hele rekka di. denne boksen jeg har tanke om, er lissom ikke ett jævla kjøleskap, det er snakk om en liten 24L kjøleboks som kanskje trekker 20w, vet dette, fordi jeg har målt dette. er nemelig beregnet for bruk i bil med sikring 12v 5A Det visst ikke lov men om du setter den nede ved beina dine og gjemmer den litt så ikke sec ser det så skal det gå bra. Husk at du har 1amp da. 1amp til alt av pc-utstyr??? har ikke vært på tg før, så vet egentlig ikke så mye om hva reglene og slikt er der Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Du kan ta med deg kjøleboks med kjøleelementer, vet ikke om du får bytta elementer der i år som du fikk før. Men det er ihvertfall ikke lov å ha strømdrivende kjøleboks/fryser siden det vil slukke hele rekka di. denne boksen jeg har tanke om, er lissom ikke ett jævla kjøleskap, det er snakk om en liten 24L kjøleboks som kanskje trekker 20w, vet dette, fordi jeg har målt dette. er nemelig beregnet for bruk i bil med sikring 12v 5A Det visst ikke lov men om du setter den nede ved beina dine og gjemmer den litt så ikke sec ser det så skal det gå bra. Husk at du har 1amp da. 1amp til alt av pc-utstyr??? har ikke vært på tg før, så vet egentlig ikke så mye om hva reglene og slikt er der 1amp ja. Har ikke vært der selv men har lest en GOD del fra og om tidligere events. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 jaja, sant nokk. nå vet man jo ikke om det er de samme reglene som gjelder for i år da, men det vil nokk sikkert komme mer ny info etterhvert tenker jeg Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 jaja, sant nokk. nå vet man jo ikke om det er de samme reglene som gjelder for i år da, men det vil nokk sikkert komme mer ny info etterhvert tenker jeg Det er sant, men det er sjeldent det er noen store forandringer. Men for all del. Vent på mer info Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen former for strømdreven kjøleutstyr er tillatt. Ingen men Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen former for strømdreven kjøleutstyr er tillatt. Ingen men og hvordan kan du si det? var det du som lagde reglene for TG kanskje??? Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen former for strømdreven kjøleutstyr er tillatt. Ingen men og hvordan kan du si det? var det du som lagde reglene for TG kanskje??? Det står på sidene dems at det ikke er lov. Det krever så mye strøm, men om du vil slukke hele rekka di å bli sett dumt på resten av oppholdet - Værsegod. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg tok ihvertfall med en 24L fryseboks som gikk på strøm på Sørlanet, funket fint det, ikke noen problemer. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen former for strømdreven kjøleutstyr er tillatt. Ingen men og hvordan kan du si det? var det du som lagde reglene for TG kanskje??? Jeg kan si det fordi jeg fikk en advarsel pga USB-kjøleskap for ett par år siden. Og du kan tro jeg lo da damen ropte "vi har et usb-kjøleskap på rad x sete x" over walkie-talkien sin. akkurat som om det skulle vært halv kilo makka Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen former for strømdreven kjøleutstyr er tillatt. Ingen men og hvordan kan du si det? var det du som lagde reglene for TG kanskje??? Jeg kan si det fordi jeg fikk en advarsel pga USB-kjøleskap for ett par år siden. Og du kan tro jeg lo da damen ropte "vi har et usb-kjøleskap på rad x sete x" over walkie-talkien sin. akkurat som om det skulle vært halv kilo makka Hehe, men hvordan ser dem det? Kan man ikke bare gjemme den unna litt? Et usb kjøleskap kan jo ikke trekke mere strøm en strømforsyninga har, så ser ikke hvorfor usb kjøleskap ikke er lov. Men gulvet der inne er også kaldt så sett drikka på gulvet så blir den nok kald skal du se sitat fra gatherings hovedside: "Kan jeg ta med meg kjøleskap, vaffeljern, kaffetrakter eller andre hvitevarer? Nei, dette vil mørklegge raden du sitter på, og alle blir sinte på deg" Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Ingen former for strømdreven kjøleutstyr er tillatt. Ingen men og hvordan kan du si det? var det du som lagde reglene for TG kanskje??? Jeg kan si det fordi jeg fikk en advarsel pga USB-kjøleskap for ett par år siden. Og du kan tro jeg lo da damen ropte "vi har et usb-kjøleskap på rad x sete x" over walkie-talkien sin. akkurat som om det skulle vært halv kilo makka Hehe, men hvordan ser dem det? Kan man ikke bare gjemme den unna litt? Et usb kjøleskap kan jo ikke trekke mere strøm en strømforsyninga har, så ser ikke hvorfor usb kjøleskap ikke er lov. Men gulvet der inne er også kaldt så sett drikka på gulvet så blir den nok kald skal du se sitat fra gatherings hovedside: "Kan jeg ta med meg kjøleskap, vaffeljern, kaffetrakter eller andre hvitevarer? Nei, dette vil mørklegge raden du sitter på, og alle blir sinte på deg" Da jeg ble tatt, var det nok litt tilfeldighet at hun så det. De går ikke og scanner igjennom plassene så sant de ikke har mistanke om noe. Jeg spurte også hvorfor ikke det var lov med samme grunnen som du nevnte, men frøkna greide ikke å svare fra seg og sa bare at alt av hvitevarer som går på strøm ikke var lov. her er forresten kjøleskapet Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 men for og krangle litt mer her, så vil jeg si at: hvis man tar en slik fryser med seg, men man har da også med seg ett batteri som driver denne kjøleboksen/minifryseren, så vil de jo ikke kunne klage på at du bruker opp strømmen til raden du sitter på. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei, men å gå rundt å sjekke at alle som har med et slikt kjøleskap faktisk har ett batteridrevet kjøleskap er ressurskrevende. Derfor har de, såvidt jeg vet, valgt å ha alle elektriske hvitevarer forbudt. Om du blir oppdaget er en helt annen sak. Jeg tviler. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 joa, det kan man jo si, men hvis de kommer, så er det jo bare og vise de dette batteriet, så burde jo ikke det være noe og krangle med de om. men uansett, så er det nokk ikke så lett, for de kommer nokk til og krangle seg gjennom alt som er om de må, men muligheten er det lissom Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, de er noen fæle kranglefanter på TG. Tenk at de gidder bruke så mye energi på å gjøre hele påsken kjip for oss med de dumme reglene sine. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå