Pbateman Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Heihei! Jeg og 3 venninner på 17-18 år planlegger å reise til syden sommeren 2012. Vi har tenkt litt på Rhodos, Ayia Napa, Magaluf eller Alanya, men det er jo så sykt mye å velge mellom.. Noen som har noen forslag? Helst en plass det ikke er så veldig dyrt, bra uteliv uten å være for trashy og bra strandliv om dagen? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bulgaria, Bloody Sunny Beach! Har vært der mange år og det er uten tvil favoritten min. Det er veldig godt egnet for ungdom og det er billig der. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vet at de tilbyr All Inclusive-hoteller i Alanya og Ayia Napa, som er litt dyrere enn andre hotell. Disse hotellene tilbyr ofte gratis mat og drikke til gjestene, noe dere lett kan spare noen tusen kroner på i uken Les godt på hotellbeskrivelsene og gjesteerfaringene, da All-Inclusive standardene varierer fra hotell til hotell. Ulempen med disse hotellene er at dette ofte er familiehoteller der det finnes folk i alle aldersgrupper. Undersøk derfor om reglene har noen særskilte regler som kan legge en demper for festingen. Alanya er etter min erfaring også et partyparadis for ungdommer som ikke vil bruke for mye penger, og det er i tillegg mye annet å gjøre om dagene. Nå er jeg gutt, men har dessverre både hørt og sett at en del kvinner i 17 og 18-årene føler at det er ubehagelig og skummelt å gå ut i Alanya, da Tyrkere ofte har en tendens til å bli litt for påtrengende mot unge, skandinaviske jenter. Ellers vet jeg at flere nordmenn reiser til Ayia Napa og Magaluf hvert år, så tror dette også er safe plasser der dere kommer til å ha det gøy. Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Drar til syden i sommer med en jentegjeng selv, vet dog ikke hvor enda. Er alt for masse å velge i. Vet at de billigste reisene i sommer går til Alanya og Sunny Beach, i følge reisebyrå jeg har snakket med. De fortalte også at ryktet Sunny har fått (masse dritt der nede), ikke har slått tilbake på de i det hele tatt. Ingen kunder har klaget, men derimot gitt ros for en fantastisk ferie (både ungdom og barnefamilier). Selv har jeg bare vært i Alanya og Magaluf av feststeder, og begge stedene er UTROLIG bra! Stor kontrast da Alanya er en stor by du lett går deg vill i. Magaluf er en liten stue i forhold - desto mindre "kvalitet" å by på (merkeklær og resturanter), men likevel VANVITTIG bra! Jeg likte meg best i Magaluf, da det var flest skandinavere der. Du finner både skandinaviske restauranter og utesteder der, og det er liv døgnet rundt uten at det blir for masete. Kan anbefale begge to! Ikke noe negativt å si på noen av de, eneste at reisen fra flyplassen til Alanya tar over 1,5 time. Fra Palma til Magaluf tok det bare 20 min med taxi Lenke til kommentar
Helgis22 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Heisann! Jeg skal til rhodos i sommer faktisk. Ayia Napa - Hørt det er full fest hele veien. Ikke regn med å sove mye!! Minus er at det er dyrere. Magaluf - Der har jeg vært før. Her er det også full fest hele veien, her har man ikke kvelder for å slappe av. Sol kan det være dårlig med og regn kan forekomme. Synes det er viktig å nevne at det utestedene er delt opp i 2 grupper. Britisk og Skandinavisk, ikke dra på britiske ettersom det rett å slett er farlig. En nabo på hotellet gikk rundt med kniv stikk i armen. BILLIG og. Rhodos - Der skal jeg. Fint vær, men stein strender. Utelivet er vell bra, men ikke så mektig som i f.eks. magga. Ett sted jeg skal anbefale er KOS. Der har jeg lyst å dra igjen. Fint vær, bra mat, billig, utelivet er bra. 1 Lenke til kommentar
partyboy94 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei. Jeg skal til Bulgaria i sommer (golden sands) Har vært der før, og det er kjempe bra. Bra strandliv om dagen. Og det er også en kjempe bra plass om dere vil feste. Bra liv om natten der. Også er det kjempe billig! Drar nedover 23.juli. Gleder meg kjempe masse. Skal være med en kompiss, og møte mange dritfete folk, vi har snakket med på forhånd! Lykke til med å finne en plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå