Krismeko Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Spor i snøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Vakkert stemningsfylt vinterbilde! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott bildekvalitet-bra dybdeskarphet. Tror jeg ville kuttet vekk grana til venstre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vakkert og stemningsfullt dette;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ekte og temningsfulle bilder,nr tre likte eg eksta godt på grunn av fin komp og dybde. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott vinterbilde! både når det gjelder farge og komposisjon. Får lyst til å meg en skitur av å se på bilde! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Veldig fin vinterstemning du her har fått frem. Liker komposisjon i v2 best. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Vakre vinterbilder alle sammen. V1 for meg. Dette kan du Kristin. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Vakkert stemningsfylt vinterbilde! Takk! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Flott bildekvalitet-bra dybdeskarphet. Tror jeg ville kuttet vekk grana til venstre. Takk. Kunne kanskje beskjært littegrann i venstre kant ja. Vakkert og stemningsfullt dette;) Takk, ja vinteren er fin når den viser seg sånn:) Ekte og temningsfulle bilder,nr tre likte eg eksta godt på grunn av fin komp og dybde. Takk for din kommentar:) Flott vinterbilde! både når det gjelder farge og komposisjon. Får lyst til å meg en skitur av å se på bilde! Takk! Skitur er fint når vinteren er sånn Veldig fin vinterstemning du her har fått frem. Liker komposisjon i v2 best. Takk for det:) Vakre vinterbilder alle sammen. V1 for meg. Dette kan du Kristin. Tusen takk for det, Morten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg