jonnybr Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hver gang jeg prøver å joine en server, Battlefield 3, kommer det opp "You were disconnected from EA Online (1)" Har ikke klart å komme meg inn en eneste gang siden jeg kjøpte spillet. Noen som har vært borti dette?? Win7 64 GTX560 24gb minne i7 920 asus p6td deluxe 12 Mb/s Har prøvd: Reboot, slått av upnp på router og i windows, åpnet porter, satt maskinen i dmz i routeren, reinstall av hele pakken, manuelt oppdatering av PunkBuster, skiftet til passord uten spesielle tegn, ipconfig /flushdns, /registerdns, /release, /renew, netsh winsoc reset, slått av brannmur og antivirus. Ingenting hjelper. Noen tips???? reinstall av windows løste problemet. Endret 11. januar 2012 av jonnybr Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ingen tips dessverre, men jeg får det av og til, men da trykker jeg bare join en gang til også fungerer det. Så det har ikke hatt noen praktisk betydning for meg annet enn at jeg må joine to ganger. Hva med å sjekke EA forumet, er sikkert en god del der som har (hatt) samme problem. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tror jeg hadde nøyaktig samme problem etter at jeg reinstallerte Windows, så la inn BF3 på nytt. Ga opp etter noen dager. Men etter en stund prøvde jeg og høyreklikke på BF3 i Origin, så "Reparer Installasjon". Etter det har jeg ikke hatt noe problemer. Du kan jo prøve det samme du også Lenke til kommentar
Sarcophagus Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 om du tror det er nettet det er noe galt med, kan du jo alltids prøve med en annen maskin. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7817617.page http://www.xpgamesaves.com/topic/25634-bf3-telling-people-to-open-ports-on-there-connection-pc360ps3/ kanskje du finner svar her også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå