Gå til innhold

kabinett som passer GTX 590?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*ler*

ole_m: du må ta å JEKKE deg ned litt..

Vis du har tenkt å slenge dritt om Amd sine skjermkort og prosessorer syns jeg du skal backe det litt bedre opp. Så vi andre dødelige også kan få med oss denne kunnskapen du tydeligvis sitter på?

Edit:

beklager, gikk litt fort. Du likte vist cpuene, men det bekrefter jo egentlig bare at du er en skikkelig lurifaks:)

Endret av lumfong
Lenke til kommentar

Heisan..

Jeg har kun hatt Intel de siste årene og det er helt stabilt :thumbup:

Men jeg har også hatt AMD fordi de en periode hadde raskere prosessorer enn Intel, men dessverre er jo AMD ute av den konkurransen, ellers kunne jeg nok kansje gått tilbake til AMD igjen, men min erfaring med AMD/ Intel, er at Intel er vesentlig dyrere å kjøpe, og muligens litt mer stabilt enn AMD.

Når deg gjelder Grafikkort-diskusjonen, så har det ingen hast for meg, så jeg kommer antagelig å kjøpe et GeForce 790 GTX

Lenke til kommentar

fordi det du sa nå gjør at alle tar deg veldig seriøs! tenk litt før du skriver a!

som jeg sa! det er mine meninger! ikke dine! ikke noen andres! MINE! vanskelig å forstå?! hvis det var vanskelig å forstå, enten lær deg norsk eller skaff deg briller!

Jeeze.. Kom med noen argumenter for at intel er mindre stabilt, istedenfor og slenge ut påstander slik.

Ville ventet på Ati 7970, men vist du absulut vil ha 590, skal nok CM 690 II Advanced ha nok plass. Det er foresten et ypperlig kabinett for både vannkjøling og luftkjøling, og har plass til opptil 10 vifter.

Btw, klarte og messe opp bb kodene.

Lenke til kommentar

stick 2 the subject please.... kabinett :D

Lite og nett:

Silverstone Fortress 03

Silverstone Temjin 08-E

FD Arc Mini

FD Define Mini

når det gjelder gtx 590.... som posten over... at det ALDRI skal et AMD/ATI graffikkort inn i PC'n min! av den grunn av at de AMD/ATI korta jeg har hatt, har det bare vært problemer og driver-feil!

Men, ja! hd 7970 blir det raskeste singel-gpu kortet ute på markedet i dag, og prisen er anslått til å være rundt 3500-4000kr så de i CF = 7-8K for grafikkorta.

Nå må du faktisk tenke på at 7970 CFX er over 50% raskere enn GTX 580 der det virkelig gjelder: multi-monitor-gaming. Et HD 7970 kan med litt overklokking fint matche og ofte slå et GTX 590 i ren fps, uten at du må bry deg om SLI/CFX-støtte.

Skal du bare spille på 1920x1080 vil du i praksis ikke merke forskjell fra GTX 570 til GTX 590.

Angående driverfeil, så ser du på feil type grafikkløsning allerede: SLI og CFX er å be om problemer. Nvidia har forøvrig flere problemer med driverne sine enn AMD har, til opplysning.

prosessor messig går jeg AMD, PGA føler at de har mere stabile systemer enn Intel, værtfall de systemene jeg har selv, bygd for andre eller prøvd.hvis jeg skal ha Intel prosessor blir det socket 2011 og 3930K :) men da er prisen litt høyere..

noen ganger skulle jeg ønske at sånne som deg kunne gått vekk fra PC'n og blitt borte! kom tilbake når du har litt peil a lillegutt!

Noen ganger skulle jeg ønske folk visste hva de snakket (skrev) om før de plapret ut med ting de så absolutt ikke har noe peiling på, erfaring har lært meg at den beste kuren er opplysning.

Jeg digger også hvordan du som er født i 95 kaller folk for "lillegutt." Jeg er 182cm høy, 90kg tung, gjør 50x3 pushups hver morgen, tilsvarende mengde situps, og er generelt litt bredere over skuldrene enn de fleste, og selv jeg bruker ikke uttrykket "lillegutt" når jeg vet det er mange som er mye større og sterkere/farligere (om du så ønsker) enn meg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal bli spennende å se når det kommer skikkelige drivere til 7970, hvordan det blir med tanke på ytelse. spes vs 580 til så å si samme pris.

Litt spent på hva prisen på 780 kommer til å legge seg på. Skrekk å gru, kommer vel bare til å høyne prisen vs 7970.

Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se når det kommer skikkelige drivere til 7970, hvordan det blir med tanke på ytelse. spes vs 580 til så å si samme pris.

Litt spent på hva prisen på 780 kommer til å legge seg på. Skrekk å gru, kommer vel bare til å høyne prisen vs 7970.

Siste rykter sier at GTX 680 skal legge seg på samme nivå som 7970 :(

Uansett kommer kortet når det kommer: plutselig og over natta som alt annet fra Nvidia

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg håper at 780 GTX vil være en god del bedre enn dagens kort. Ellers blir det jo bare et mellomklassekort.

http://www.gamefront.com/nvidia-gtx-780-and-amd-radeon-hd-7970-benchmarks-leaked-wow/

Og vist det blir tilsvarende lik ytelse som et toppkort fra ATI/AMD, så vil jeg komme til å kjøpe 780 GTX.

Uansett så venter jeg med spenning :love:

Obligatorisk:

GTX780 kommer nok ikke ut før om en 2-2.5 års tid.

Jeg tror heller vi bør vente på Nvidia AMD Geforce Radeon XT HD 9001GTX+++XTX

Det er jo alltid noe bedre som kommer i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg håper at 780 GTX vil være en god del bedre enn dagens kort. Ellers blir det jo bare et mellomklassekort.

http://www.gamefront.com/nvidia-gtx-780-and-amd-radeon-hd-7970-benchmarks-leaked-wow/

Og vist det blir tilsvarende lik ytelse som et toppkort fra ATI/AMD, så vil jeg komme til å kjøpe 780 GTX.

Uansett så venter jeg med spenning :love:

Obligatorisk:

Jeg tror heller vi bør vente på Nvidia AMD Geforce Radeon XT HD 9001GTX+++XTX

Det er jo alltid noe bedre som kommer i fremtiden.

Sant det der. Lanserings dato? :) Stæike, så knall godt ut med alle +++ og greier ;)

Lenke til kommentar

Så dere antar at GTX 680 og HD 7970 black edition er like bra?

Eneste som er forskjellen er PureVideo HD og Phyx versjon?

Og muligens nvidia 3d vision?

De som venter på noe godt venter som regel ikke for alltid, så jeg tror nvidia vil tape på treg realase, og ati tjener på det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Så dere antar at GTX 680 og HD 7970 black edition er like bra?

Eneste som er forskjellen er PureVideo HD og Phyx versjon?

Og muligens nvidia 3d vision?

De som venter på noe godt venter som regel ikke for alltid, så jeg tror nvidia vil tape på treg realase, og ati tjener på det.

GTX 680 vs HD 7970? For alt jeg vet vil 7970 slå GTX 680 med 555503%

Du kjøper skjermkort når du trenger det eller du finner et som passer deg bra.

Hvis Nvidia hadde hatt et kort som kunne møte HD 7970 nå hadde de lansert det.

Lenke til kommentar

Det var vel litt lenge til? Kommer vel GTX 780 nå? Eller er det jeg som har gått glipp av noe?

GTX 6XX som kommer ut nå om ikke så lenge ;)

kan jo godt være at de "hopper" over 600 serien og begynner rett på 700 serien, slik som 300 serien...

dette er lite sannsynlig, men det finnes jo alltid en mulighet

Lenke til kommentar

Slutt og overdramatiser, du vet nok like godt som meg det ikke kan stemme, i følge rykter.

Hvis det hadde stemt ville Nvidia salgt kjøp nvidias skjermkort som kommer om 5 måneder.

Så hvis ikke slikt ryke finnes så er antakelig nvidia phyx og purevideo det som kan skille skjermkortene og prisen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Slutt og overdramatiser, du vet nok like godt som meg det ikke kan stemme, i følge rykter.

Hvis det hadde stemt ville Nvidia salgt kjøp nvidias skjermkort som kommer om 5 måneder.

Så hvis ikke slikt ryke finnes så er antakelig nvidia phyx og purevideo det som kan skille skjermkortene og prisen.

Jeg er ikke engang sikker på om det eksisterer et kort som heter GTX 680.

Fokuser på det du kan få tak i nå, og slutt med å spekulere i fremtiden, det er det snåsamannen som driver med. Holder ikke et HD 7970 nå så venter du til noe bedre kommer, så enkelt er det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...