Gå til innhold

kabinett som passer GTX 590?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utelukk GTX590. Er som å skyte seg selv i foten nå når AMD sitt nye kort kommer ut den 9 januar. AMD HD7970

Enig. AMD HD7970 er verdens raskeste singel-GPU kort, i motsetning til 590 som har to nedklokkede 580 i SLI, og bør derfor vurderes. Singel-GPU er generelt bedre. Dessuten skal HD7970 være veldig overklokkingsvillig.

Endret av Nator
Lenke til kommentar

takker for svar :) skal se på valga :)

når det gjelder gtx 590.... som posten over... at det ALDRI skal et AMD/ATI graffikkort inn i PC'n min! av den grunn av at de AMD/ATI korta jeg har hatt, har det bare vært problemer og driver-feil!

Men, ja! hd 7970 blir det raskeste singel-gpu kortet ute på markedet i dag, og prisen er anslått til å være rundt 3500-4000kr så de i CF = 7-8K for grafikkorta.

stick 2 the subject please.... kabinett :D

Lenke til kommentar

Vel, det er ikke bare det..

jeg for eksempel kommer aldri til å sette et ATI/AMD kort i mitt kabinett uansett hva de kommer med. Da kjører jeg heller SLI.. :thumbup:

Personlig vil jeg også kun bruke Nvidia i alle overskuelig fremtid etter mine erfaringer med ATI/AMD-kort.

men når hd 7970 kommer ut 9. Jannuar, det er vell ikke da det kommer ut i butikkene da??? for da burde vell nettbutikker som komplett, dustin, og netshop hatt de nå, men bare ikke på lager??

Jo, det er da det skal legges ut i butikkene. Det har egentlig vært lansert en liten stund allerede, men selve salget starter da, hvis butikkene har fått sine forskyninger. Ellers kan man regne med at de legger opp til forhåndsbestilling mens de venter på at kontaineren med kort skal ankomme Sverige.

Endret av Nator
Lenke til kommentar

prosessor messig går jeg AMD, PGA føler at de har mere stabile systemer enn Intel, værtfall de systemene jeg har selv, bygd for andre eller prøvd.hvis jeg skal ha Intel prosessor blir det socket 2011 og 3930K :) men da er prisen litt høyere..

Lenke til kommentar

prosessor messig går jeg AMD, PGA føler at de har mere stabile systemer enn Intel, værtfall de systemene jeg har selv, bygd for andre eller prøvd.hvis jeg skal ha Intel prosessor blir det socket 2011 og 3930K :) men da er prisen litt høyere..

Er ikke 1155 stabilt? :blink:

• Liker 7
Lenke til kommentar

jeg har bygd 3 PC'r for kompiser som har villet ha lga 1155 og da I7-2600K og de virker ustabile selv med god kjøling som custom 360-rad vannkjøling :)men det er bare min mening.. :) dere får mene noe annet hvis dere vill, jeg skal værtfall ikke stoppe dere! :) den diskusjonen kommer alltid til å være der! AMD mot Intel og AMD mot Nvidia, sier bare at dette er Mine erfaringer :)

Lenke til kommentar

jeg har bygd 3 PC'r for kompiser som har villet ha lga 1155 og da I7-2600K og de virker ustabile selv med god kjøling som custom 360-rad vannkjøling :)men det er bare min mening.. :) dere får mene noe annet hvis dere vill, jeg skal værtfall ikke stoppe dere! :) den diskusjonen kommer alltid til å være der! AMD mot Intel og AMD mot Nvidia, sier bare at dette er Mine erfaringer :)

Slike uttalelser du kommer med der, tror jeg ikke en eneste person på forumet her tar seriøst.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Slike uttalelser du kommer med der, tror jeg ikke en eneste person på forumet her tar seriøst.

fordi det du sa nå gjør at alle tar deg veldig seriøs! tenk litt før du skriver a!

som jeg sa! det er mine meninger! ikke dine! ikke noen andres! MINE! vanskelig å forstå?! hvis det var vanskelig å forstå, enten lær deg norsk eller skaff deg briller!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror han vet en hel del mere enn deg. Når deg gjelder cpu, gpu, ram osv. Så er jeg veldig åpen, velger det man for mest for pengene for. Hadde ATI før og nå har jeg nvidia, har ikke hatt problemer med noen av dem. Du bør heller lese litt tester og velge utifra det, og ikke hva du mener er stabilt, for alt det du vet så er den ustabil heten bare noe dritt dem har fått på maskinen sin.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...