corinaturbo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg kjøpte meg en Dell XPS med 17 tommers skjerm i fjor og har vært strålende fornøyd med alt - herlig grafikk, og den beste lyden jeg har opplevd fra en bærbar. Det eneste den ikke er helt egnet til er å fraktes fram og tilbake til skole og jobb hver dag - derfor er jeg nå på jakt etter en rimeligere maskin som har plass i veska, fungerer med office og powerpoint, og som kobler seg enkelt til trådløse nettverk. Lyd og grafikk velger jeg å nedprioritere på denne, men det er selvfølgelig en bonus om den kan spille av film med greie prestasjoner. Maskinen burde ikke være noe større enn 14 tommer, men det viktigste er allikevel at den er lett! Prisklasse har jeg noe vanskelig for å sette da jeg ikke helt vet hvor mye jeg må punge ut med for å få ok kvalitet, men helst ikke over 6k da den først og fremst er et supplement til min andre supermaskin Takk på forhånd! Endret 3. januar 2012 av Beneflo Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Anyone? ASUS U31SD Hva med den? Den er lett, veldig bra batteritid og grei på de fleste plasser. Har en selv, og er førnøyd. Eneste jeg har annerledes er en SSD disk, dette kan du jo også sette inn, og fremdeles havne under 6k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå