Aksel114 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår alle mann! Får håpe dere har hatt en bedre jul enn meg Hadde feber på jul, første og andre juledag. Menmen, jeg fikk alt jeg ønska meg, utenom ett skikkelig julemåltid. Men nå er det ikke det som var det verste. Siden den 18. desember har jeg hosta noe sykt! Igår kjente jeg jeg begynte å få litt vondt i nederste ribbein, og idag er det rett og slett helt (unnskyld) FORJÆVLIG. Jeg kan ikke ligge i vanlig, jeg MÅ ligge på ryggen, jeg gruer meg slik til å hoste at jeg holder hosten inne så lenge jeg greier, osvosv. Jeg får ett stort ubehag nederst i ribbeina på venstreside når jeg hoster, snyter meg, kommer borti ribbeina osv.. lurte bare på om det faktisk kan ha bristet eller lignende? eller om det kan være muskel smerter? idea? takker på forhånd! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er fullt mulig å hoste på seg ribbensbrist og brudd, og i forhold til slik du beskriver smerten så virker det ikke usannsynlig. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Enten så er det lungebetennelse eller muskelsmerter eller så har du fått en brist. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Det er fullt mulig å hoste på seg ribbensbrist og brudd, og i forhold til slik du beskriver smerten så virker det ikke usannsynlig. ææ, takker for svar! da burde jeg vel kanskje gå til legen og høre med han? men uansett så er det vell ikke så mye å gjøre med brudd/brist av ribbein? Endret 2. januar 2012 av Aksel114 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ta det med legen din du, så får du en ordentlig undersøkelse, diagnose og forsvarlg behandlingsopplegg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Det er fullt mulig å hoste på seg ribbensbrist og brudd, og i forhold til slik du beskriver smerten så virker det ikke usannsynlig. ææ, takker for svar! da burde jeg vel kanskje gå til legen og høre med han? men uansett så er det vell ikke så mye å gjøre med brudd/brist av ribbein? Nei det er ikke noe du kan gjøre, det gror igjen av seg selv bare du lar ribbeina hvile litt. Lenke til kommentar
Kirie89 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En jeg kjenner hostet på seg betennelse i muskulaturen rundt lungene, eller noe slikt. Det var visstnok fryktelig vondt også. Måtte få kortison og skikkelig smerteregime. Ville snakket med legen uansett for å få det klarlagt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sannsynligheten for at du har brekt ett ribbein av og hoste tror jeg er liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå