SaJo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei godtfolk! Vi planlegger å bytte ut verandaen vår, og jeg skal da lage en skisse til å legge ved nabovarsel og søknad til kommunen (bl.a. siden jeg kommer for nærme tomtegrensa). I den forbindelse er jeg på utkikk etter et enkelt (og helst gratis) program for å tegne dette. Jeg trenger ingen fancy 3D-modellering eller at det skal se ut som et foto, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å få ut utskrifter ovenfra, fra siden osv. Noen som har noen tips til program? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei godtfolk! Vi planlegger å bytte ut verandaen vår, og jeg skal da lage en skisse til å legge ved nabovarsel og søknad til kommunen (bl.a. siden jeg kommer for nærme tomtegrensa). I den forbindelse er jeg på utkikk etter et enkelt (og helst gratis) program for å tegne dette. Jeg trenger ingen fancy 3D-modellering eller at det skal se ut som et foto, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å få ut utskrifter ovenfra, fra siden osv. Noen som har noen tips til program? Google sketchup kan du teste Om ikke finnes de mer avanserte har du autocad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå