muummi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Er det noen som har en liste over de forskjellige 1'er og 2'er feilene på PKK? Skal ha bilen inn på kontroll neste mnd, men har litt smått med penger for tiden, og hadde vært kjekt å vite om de feilene jeg vet at jeg har på bilen er 1'er eller 2'er feil Feilene jeg veit det er på bilen er forøvrig slitt/dårlig håndbrekk, ene bremselyset bak virker ikke(tror selve "innmaten" er gått føyken), og en lekkasje i bakre del av eksosen. Noen som har peiling på dette? Endret 2. januar 2012 av muummi Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Gidder ikke liste opp alt her, men kan ta de tinga du nevner. Brekket: 2'er Eksos: Kommer annpå størrelsen, men i veldig mange tilfeller 2'er Bremselyset: 1'er Litt usikker på brekket, men mener det er 2'er. Edit: Trenger, som du sikkert vet, etterkontroll når du får 2'ere, men ikke 1'ere.. Fiks derfor brekket og eksoslekkasjen med en gang, så er du ferdig med det. Spesielt eksoslekkasjen er veldig lett og fikse, brekekt kan være verre.. Endret 2. januar 2012 av Haakon* Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Får ta å rette på deg over meg her: Bremselysdefekt er 2'er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå