Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lade batterier 12v

rvenes

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har eit par hobby batterier frå biltema eg skulle fått lada opp igjen.

Det er typsisk 12 volt 7.2 ampertimer osv.

Eg brukte batteria når straumen var vekke for å lade mobiltelefon.

Telefonen min er glad i straum, så det gjikk unda. Batteria var nok ikkje opplada før eg tok dei i bruk heller.

Eg brukte ein slik sigarett tenner kobla rett på batteriet, også plugga eg billadern i den. Funka fint. Heilt til spenninga var nede på rundt 5.8 volt...

Eg kjøpte denne ladern i dag: http://biltema.no/no/Bil---MC/Elektrisk/Batteriverktoy-og-tilbehor/Smartlader-for-bly--og-gelebatterier-37732/

men de vil ikkje sette i gang ladinga av batteriet.

Er batteriet for langt nedlada til at det kan fungere?

Må eg ha ein anna batteriladar?

Her er manualen i PDF format om noken vil lese. http://www.biltema.fi/Documents/manualer/37/37-732_man.pdf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal lade uansett nåværende spenning, med mindre du har knekt en celle eller to.. Prøv heller med startkabler, koble kablene mellom bilbatteriet, og batteriet, og sitt og rus motoren litt. Mål etter 5-10 min med det, så finner du kjapt ut om batteriet har tatt kvelden :)

Fant ein litt meir oldschool lader i garasjen, sikkert frå 80 tallet, ikkje så masse elektronikk i den og kobla den til.

Spenninga på batteriet har no steget frå 5.8 til 6.5 volt.

Den oldschool lader har jo også ampermeter, og den viser at den lader med 0 amp...

Litt skeptisk...

Skulle vel vore 0 volt på batteria om ei celle hadde tatt kvelden.

Har fått den til å funke på eit batteri no, den nye smart ladern. Den lader med 0.7 amp, batteriet er 4.5 ampt timer. Blir det 4.5 / 0.7 = ca 6 timer å fullade det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...