Web King Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei. Lurer på om det er mulig og koble min playstation 3 til min datakjerm. Hvis det funker så nevn hva jeg skal kjøpe for å kunne gjøre det : ) ? Lenke til kommentar
Strd Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har skjermen din HDCP? Hvis ikke vil du bare få svart skjerm når PS3'en er tilkoblet. Når det gjelder kabel til skjermen, HDMI om den støtter det, eller HDMI-DVI kabel om den bare har DVI inngang. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Har skjermen din HDCP? Hvis ikke vil du bare få svart skjerm når PS3'en er tilkoblet. Når det gjelder kabel til skjermen, HDMI om den støtter det, eller HDMI-DVI kabel om den bare har DVI inngang. Jeg har DVI + HDCP inngang på denne skjermen. Lenke til kommentar
Strd Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har skjermen din HDCP? Hvis ikke vil du bare få svart skjerm når PS3'en er tilkoblet. Når det gjelder kabel til skjermen, HDMI om den støtter det, eller HDMI-DVI kabel om den bare har DVI inngang. Jeg har DVI + HDCP inngang på denne skjermen. Da er det I grunn bare å finne en HDMI kabel og koble til. Siden skjermen din har HDMI inngang er jeg ganske sikker på at den har HDCP, men det kan være greit og dobbelt sjekke dette ved å lese spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Skjermen min har ikke HDMI inngang i seg, kunn DVI og HDCP. Så da må jeg kjøpe en HDCP kabel med HDMI inntak til min ps3? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Så en ledning som dette vil kunne passe: Skjermkabel Digital HDMI-DVI Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg brukte selv et HDMI-DVI adapter for en stund tilbake. Det eneste negative er at en må kjøre lyden seperat Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg brukte selv et HDMI-DVI adapter for en stund tilbake. Det eneste negative er at en må kjøre lyden seperat Hva mener du med at man må kjøre lyden seperat? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 At skjermen din antageligvis ikke har høytallere. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 At skjermen din antageligvis ikke har høytallere. æhh. Noe så latteli Ikke noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg brukte selv et HDMI-DVI adapter for en stund tilbake. Det eneste negative er at en må kjøre lyden seperat Hva mener du med at man må kjøre lyden seperat? At kun HDMI overfører bilde og lyd. Tar du et søk på google får du ikke bare opp en rekke lignende tråder på forumet, men et titalls andre som har det samme problemet som deg: Klikk på meg Endret 3. januar 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå