Lurveleven Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei Jeg koblet et LG 47 LKN30 til en Grundig DTR 8740 MHP Riks-TV mottaker nå i romjulen og opplever at fjernkontrollen til mottakeren/Riks-TV ikke fungerer. Alle sjekkpunkter jeg vet om er gjennomgått, det viser seg også at så lenge TV er skrudd av så fungerer fjernkontrollen og jeg skifter kanaler uten problem. Dette vises i displayet på mottaker. Etter å ha snakket med kundeservice på Riks-TV fikk jeg beskjed om at TV'en forstyrrer signalene og at løsningen var å flytte mottakeren vekk fra TV. Nå er det begrenset hvor langt jeg kan flytte mottaker, det er i tillegg upraktisk og fryktelig irriterende at en helt ny TV ikke skal matche mottakeren, så å si. Er det noen som har hørt om noe slikt tidligere, og er det andre løsninger jeg kan prøve? Det har de siste 4 månedene stått en annen LG tv koblet til mottakeren, uten noe problem. Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Feil forum, kanskje? Løsningen foreløbig er å gå tilbake til en gamlere mottaker. Men om jeg ikke finner en annen løsning så leverer jeg tv'en tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå