Morten Ellingsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Neida, vi krangler ikke vi..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Dette er bare så flott Morten, hva mer skal en si Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Et nydelig bilde!! God komp, skarphet, fine farger, flott blurete bakgrunn. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kjempe artig å se to så ulike fugler sammen. God dybdeskarphet og bra bakgrunn som vanlig. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Et topp situasjonsbilde av fine fugler! Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Artig bilde med flott bakgrunn, lys og skarphet. Likte godt tittelen også Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Et bilde i fin Morten stil. Ikke mye å utsette her nei- 5'er fra meg. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 he he he,passet bra i dag for meg den tittelen,kjempe bilde,5+ fra meg og godt nytt år klem Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Veldig flott - skarpt og klart, med flotte, naturlige farger og vakkert lys. Morsomt å få se disse to sammen også. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kjempefint ! Jeg slutter meg bare til superlativene Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott fuglebilde med mye farger og god skarphet. Fin dof, og lyset treffer fuglen på god måte. Her er det tekniske helt på top. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flott igjen Morten. Artig med to forskjellige fugler på bilde samtidig, er ikke ofte det skjer. Synes ikke jeg får den samme skarpheten med min Sigma. Velkommen til "skjulet" også nå på nyåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg