Gå til innhold

PL: Newcastle - Manchester United

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giggs sparker ned Ba bakfra, umiddelbart omringes dommeren av 374 Utd-spillere og Giggs slipper unna et soleklart gult. Har vi sett det før? Hvorfor går dommerne på dette trikset hver bidige gang?

For hva det er verdt så hadde vel Newcastle to altfor sene taklinger på Evra tidligere i kampen. Virker som om Webb har lagt seg på en veldig hard linje.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Giggs sparker ned Ba bakfra, umiddelbart omringes dommeren av 374 Utd-spillere og Giggs slipper unna et soleklart gult. Har vi sett det før? Hvorfor går dommerne på dette trikset hver bidige gang?

For hva det er verdt så hadde vel Newcastle to altfor sene taklinger på Evra tidligere i kampen. Virker som om Webb har lagt seg på en veldig hard linje.

Ok, det fikk jeg ikke med meg, hvis det stemmer så skjønner jeg det. Er bare så lei av å se lag som slipper unna gule kort ved å omringe dommeren på den måten, inntrykket mitt her er at Utd og Chelsea er verst i klassen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det skal du få lov å mene om du vil.

Gjør selvfølgelig ikke det. Leggen eller ei, målet var lekkert som faen.

Tiote, Cabaye og Colo har vært giganter så langt. Ba har vært god, og resten har ikke gjort seg bort. Rimelig grei første omgang. Fornøyd som faen! Jeg tror ikke det holder helt inn, men det er latterlig gøy så lenge det varer.

Gud, så viktig det vil være for Newcastle og beholde Cabaye, Tiote, Colo, Ba og Krul. Det blir viktig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...