Lionel_Luthor Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje United skulle satset på destruktiv drittfotball, sånn som de gjorde på Anfield. Bedre det enn rasistisk juksefotball, slik Liverpool gjorde på Anfield. Var det ikke ManU som var rasistene? http://www.nettavise...icle3304699.ece Gratulerer, du har forstått hva rasisme er. Huff, jeg glemte at bare såkalte hvite kan komme med rasistiske bemerkninger eller være de som deler inn mennesker i såkalte raser. Slikt kan selvsagt ikke overføres til mennesker med genetisk avstamning fra andre deler av verden. Jeg var nok rasist bare ved å tenke den tanken og bør få minst 8 kampers utestengelse. Herregud da.. Du skjønner vell en viss forskjell her? Å drive å tulle på ett random hotell eller å si noe rasitisk direkte til en spiller på en fotballbane? Jeg er ikke rasist, men har sagt noe rasitisk blandt venner. Men å si det til en motspiller på fotball banen bare for å provosere er noe helt annet.. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Mange som gjør seg dummere enn de er bare for å kverulere tydeligvis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Morsomt å kverulere. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Suarez er nok ingen rasist. Men det betyr ikke at man kan komme met rasistiske skjellsord fordi om. 4 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Suarez er nok ingen rasist. Men det betyr ikke at man kan komme met rasistiske skjellsord fordi om. En grei avsluttning på den delen av tråden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 In the press box reporting for a Belgian broadcaster was Philippe Albert, who tried unsuccessfully to control himself when Cabaye's free kick went in - leaping to his feet and punching the air before remembering where he was. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå