Snurreleif Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Prøv igjen. Haha, nei nok er nok. Jeg ser at du elsker å kverulere, og jeg har sagt hva jeg mener om saken, så får du bare analysere postene mine opp, ned og i mente helt til du finner den meningen du selv ønsker. Og dette er ikke en debatt, god natt. Jeg prøver å ha en saklig debatt/diskusjon, om du ikke takler det i kveld kan vi gjerne ta den i morgen eller en annen kveld. Om du mener jeg kverrulerer så får jeg beklage, det er ikke meningen, jeg er kun interessert i å høre deg utdype om de tingene jeg siterer deg på. Om du ikke gidder det så er det vel så greit, men ikke dra alle over en kam og ta på deg offer-rollen om du ikke gidder å fullføre det du starter. Ruller du en snøball ned diskusjon.no bakken, så må du regne med et snøskred av demoniske dimensjoner når den treffer bakken. Sagt annerledes, du må bør gidde å fullføre det du selv starter. Endret 5. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 5-0 Nesten. Gratulerer så mye med en flott seier! 6 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tull. Om laget i det hele tatt skal klare å henge med i topp 4 i år må det kjøp til i Januar. Klubben har i flere år skreket etter en ny midtbanespiller, den sentrale midtbanen er en av ligaens dårligste. Skjønner heller ikke hvor all dette potensialet ligger. Hvordan står det til med den sentrale midtbanen? I dag ble Giggs og Carrick gjort til statister, og det hjalp heller ingenting når Anderson kom inn, det eneste han gjorde var å sende feilpasninger (som vanlig). .... *snip* Ok. La oss se på dette: Han hadde 13 pasninger - 10 traff medspillere. Mot Blackburn hadde han 38 pasninger hvor 36 traff medspillere. Mot City hadde han 45 pasninger - 35 traff. Norwich 88/76 I tillegg slår han langt flere pasninger fremover enn Giggsy og Carrick gjorde i dag. Skal laget score, må nesten noen slå ballen fremover på banen. Eventuelt får vi hente Howard og satse på langskudd. Nå får du jammen meg gi deg. Anderson er en dårlig spiller og hans talent eksisterer ikke lengre, og han har fått hele 4 og en halv sesong på å utvikle det men det ser ikke ut som om han evner til å bli noe bedre. Han er en offensiv midtbanespiller men allikavel kan vi omtrent telle alle målene hans for United på en hånd, det er alt for dårlig. En offensiv midtbanespiller skal være målfarlig og det er ikke Anderson. Pasningene hans har et driv fremover sier du, men det resulterer i store problemer blant annet så oppstår det enorme hull bakover. Skjønner ikke hvorfor du trekker Anderson fram i kampen mot City, for han var virkelig en av de dårligste ut på der og hans defensive innsats var laber. Han får til et par pasninger fremover før det stopper, og så jogger han rolig tilbake. Om han har truffet på noen støttepasninger i enkelte kamper så får det være. Men generelt sett i over 4 sesonger har han ikke nådd opp til forventningene, og har regelrett vært en middelmådig spiller. Det har han også vært denne sesongen. Han er ingen "gamechanger" for å ta et eksempel, se bare når Gerrard kommer inn for Liverpool hvor mye han forandrer spillet til det bedre. Dette evner ikke Anderson til tross for at han er en offensiv midtbanespiller akkurat som Gerrard. Nye kjøp må til i Januar. Ut med han. Hadde du sagt dette i fjor, eller året før ville jeg vært enig. I år har Anderson hatt sin beste sesong i United-trøyen. Jeg tok med City-kampen fordi da var samtlige i United dårlig, likevel hadde Anderson en treffprosent på over 80 på sine pasninger. Så fordi han ikke har like mye påvirkning på spillet som Gerrard for Liverpool, så skal vi kvitte oss med mannen? Rooney er ikke like god for United som Messi er for Barca heller... Bare å kaste ut Rooney da? Slik kan vi gjøre med samtlige spillere i dagens United-tropp. Likevel kjemper vi om serietittel i år igjen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Cabaye og Tiote er klasse. Vakke det for noen dager siden Du så åpenbart ikke kampen. Tiote og Cabaye hadde bra kontroll helt til Gerrard kom innpå. Og det er ikke uten grunn at topplagene (ja, topplagene samt Liverpool, da) har siklet på disse spillerne. Jeg så kampen og mener vi hadde full kontroll. Ja, dere scorte først men deretter er det kun Liverpool (i mine øyne). De er begge gode spillere, for all del, men mot Liverpool var de ikke så store. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7zYGaH2A9Q8 Faen som jeg dør på meg. Fet fyr, basta bom! 6 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det første målet var to meter offside, det andre var ikke engang over linja, men alle så til å overse det. Det tredje var vinden sin feil. Vi skulle hatt en straffe når Berbatov sin heading ble handset i stangen av Santon (?), så da hadde det blitt 1-1 og en helt annen kamp. Kanskje til og med 2-0 til oss om West Ham hadde rykket ned slik de skulle gjort noen år tilbake istedenfor Sheffield United, i hvilket tilfelle Ba hadde aldri endt opp i Newcastle, og da hadde vi sannsynligvis kontrollert matchen.Nei, jeg er ikke seriøs. Fant det på RedCafe. 8 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Edit: Regnet vel egentlig med at PSV tullet, men uansett. Om det var offside på det første målet kan jeg ikke huske så dermed ikke ta stilling til. Men uansett skulle Ba hatt en straffe så da kan du stryke det som hadde vært en sykt billig straffe til Berbatov. Så 2-0 da. Det andre ang nedrykket til West Ham osv er det vel ikke vits å kommentere. Edit2: Ah, takk Ginecólogo Necrolamedor Endret 5. januar 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Marker hele innlegget hans. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det første målet var to meter offside, det andre var ikke engang over linja, men alle så til å overse det. Det tredje var vinden sin feil. Vi skulle hatt en straffe når Berbatov sin heading ble handset i stangen av Santon (?), så da hadde det blitt 1-1 og en helt annen kamp. Kanskje til og med 2-0 til oss om West Ham hadde rykket ned slik de skulle gjort noen år tilbake istedenfor Sheffield United, i hvilket tilfelle Ba hadde aldri endt opp i Newcastle, og da hadde vi sannsynligvis kontrollert matchen.Nei, jeg er ikke seriøs. Fant det på RedCafe. selvironi er hærli' Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er ikke selvironi, det er bare ironi. =) Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje United skulle satset på destruktiv drittfotball, sånn som de gjorde på Anfield. Bedre det enn rasistisk juksefotball, slik Liverpool gjorde på Anfield. Var det ikke ManU som var rasistene? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3304699.ece Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har uansett ingenting med gårsdagens kamp å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kunne ikke unngå å legge merke til den meget feminine camel toe'en heller... 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje United skulle satset på destruktiv drittfotball, sånn som de gjorde på Anfield. Bedre det enn rasistisk juksefotball, slik Liverpool gjorde på Anfield. Var det ikke ManU som var rasistene? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3304699.ece Gratulerer, du har forstått hva rasisme er. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kanskje United skulle satset på destruktiv drittfotball, sånn som de gjorde på Anfield. Bedre det enn rasistisk juksefotball, slik Liverpool gjorde på Anfield. Var det ikke ManU som var rasistene? http://www.nettavise...icle3304699.ece Gratulerer, du har forstått hva rasisme er. Huff, jeg glemte at bare såkalte hvite kan komme med rasistiske bemerkninger eller være de som deler inn mennesker i såkalte raser. Slikt kan selvsagt ikke overføres til mennesker med genetisk avstamning fra andre deler av verden. Jeg var nok rasist bare ved å tenke den tanken og bør få minst 8 kampers utestengelse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Kanskje United skulle satset på destruktiv drittfotball, sånn som de gjorde på Anfield. Bedre det enn rasistisk juksefotball, slik Liverpool gjorde på Anfield. Var det ikke ManU som var rasistene? http://www.nettavise...icle3304699.ece Gratulerer, du har forstått hva rasisme er. Huff, jeg glemte at bare såkalte hvite kan komme med rasistiske bemerkninger eller være de som deler inn mennesker i såkalte raser. Slikt kan selvsagt ikke overføres til mennesker med genetisk avstamning fra andre deler av verden. Jeg var nok rasist bare ved å tenke den tanken og bør få minst 8 kampers utestengelse. Hei, Troll. Rasistiske oppfatninger brukes av noen til å legitimerer diskriminering rettet mot grupper eller individer med annen etnisk bakgrunn enn dem selv. Endret 5. januar 2012 av Ranur™ 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kunne ikke unngå å legge merke til den meget feminine camel toe'en heller... Blir slik med store baller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå