Zeph Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nokre innlegg med personangrep er fjerna. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tar kveld med en god følelse, finnes få følelser som er bedre enn å se Manu tape!(innen fotball altså) Det er bare trist.. Om liverpool/arsenal/chelsea/city/spurs osv taper en kamp, så er det gøy å lage litt bråk i de sine kamptråder.. Så forventer det samme andre veien.. Men å se en av de konkurrerende lagene miste poeng, er langt nede på listen over beste følelser innenfor fotball.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Dette var alt annet enn bra, men det er heller ikke verdens undergang. Hadde det vært 2-3 kamper igjen så hadde jeg vært bekymret, men ikke nå. Husk hvordan Citys ledelse var for en liten stund tilbake, det tok ikke lange stunden før vi var likt på poeng. Premier League spilles over 38 kamper og jeg tror kanskje det er mer enn et par igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis du som chelsea-fan jubler i kamptråden her så er det KUN for å irritere unitedsupportere, ikke noe annet. Juble må dere gjerne gjøre i chelseatråden uten at jeg skal bry meg. Men nok om det, united tapte, og ikveld var det fortjent, jeg orker ikke krangle med folk som ikke skjønner vanlig høflighet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tull. Om laget i det hele tatt skal klare å henge med i topp 4 i år må det kjøp til i Januar. Klubben har i flere år skreket etter en ny midtbanespiller, den sentrale midtbanen er en av ligaens dårligste. Skjønner heller ikke hvor all dette potensialet ligger. Hvordan står det til med den sentrale midtbanen? I dag ble Giggs og Carrick gjort til statister, og det hjalp heller ingenting når Anderson kom inn, det eneste han gjorde var å sende feilpasninger (som vanlig). .... *snip* Ok. La oss se på dette: Han hadde 13 pasninger - 10 traff medspillere. Mot Blackburn hadde han 38 pasninger hvor 36 traff medspillere. Mot City hadde han 45 pasninger - 35 traff. Norwich 88/76 I tillegg slår han langt flere pasninger fremover enn Giggsy og Carrick gjorde i dag. Skal laget score, må nesten noen slå ballen fremover på banen. Eventuelt får vi hente Howard og satse på langskudd. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hahahahahahaha. Jones. "Årets kjøp". enten så er du dum eller så var denne bare tull, håper virkerlig på det siste, Jones er da Uniteds Absolutt beste midtstopperkjøp så lenge jeg kan huske tilbake. Ja vi MÅ ha noe nytt blod på midten, er glag jeg ikke var inne her under kampen, jeg har nå brukt den siste timen til å kjøle ned hode, Laptop`en fikk seg en krafig smekk, å måtte repareres. Men seriøst, Park, Giggs henger ikke med i svingene lengere syns jeg, Nani var heller ingen supermann idag, gidder ikke skrive mer nå, god natt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvis du som chelsea-fan jubler i kamptråden her så er det KUN for å irritere unitedsupportere, ikke noe annet. Juble må dere gjerne gjøre i chelseatråden uten at jeg skal bry meg. Men nok om det, united tapte, og ikveld var det fortjent, jeg orker ikke krangle med folk som ikke skjønner vanlig høflighet. Skal jeg ikke få lov å ta igjen? Bare se i tråden sist hvor Wolves utlignet sent mot Chelsea. 10 poster er bare YES fra United fansen. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vi er solide på bortebane denne sesongen. Dette tar vi de lett. 3-0. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vis meg hvor jeg skrev at unitedfansen ikke troller andre tråder? Synes hele greia er patetisk, men som sagt, jeg må vel begynne jeg også, ingen grunn til å holde seg bedre enn de fleste right? Bedre, W to the T to the F. Det er en KAMPTRÅD, hvis du ikke vil vi skal diskutere kampen her så sitt på United.no eller sitt i din egen klubbtråd. Seriøst. Alt du leser her, går det inn det ene øyet og ut det andre? Gi nå fyren en sjanse da. Han leser aldri innleggene han svarer på, og da kan man ikke forvente fornuftige svar. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tull. Om laget i det hele tatt skal klare å henge med i topp 4 i år må det kjøp til i Januar. Klubben har i flere år skreket etter en ny midtbanespiller, den sentrale midtbanen er en av ligaens dårligste. Skjønner heller ikke hvor all dette potensialet ligger. Hvordan står det til med den sentrale midtbanen? I dag ble Giggs og Carrick gjort til statister, og det hjalp heller ingenting når Anderson kom inn, det eneste han gjorde var å sende feilpasninger (som vanlig). .... *snip* Ok. La oss se på dette: Han hadde 13 pasninger - 10 traff medspillere. Mot Blackburn hadde han 38 pasninger hvor 36 traff medspillere. Mot City hadde han 45 pasninger - 35 traff. Norwich 88/76 I tillegg slår han langt flere pasninger fremover enn Giggsy og Carrick gjorde i dag. Skal laget score, må nesten noen slå ballen fremover på banen. Eventuelt får vi hente Howard og satse på langskudd. Nå får du jammen meg gi deg. Anderson er en dårlig spiller og hans talent eksisterer ikke lengre, og han har fått hele 4 og en halv sesong på å utvikle det men det ser ikke ut som om han evner til å bli noe bedre. Han er en offensiv midtbanespiller men allikavel kan vi omtrent telle alle målene hans for United på en hånd, det er alt for dårlig. En offensiv midtbanespiller skal være målfarlig og det er ikke Anderson. Pasningene hans har et driv fremover sier du, men det resulterer i store problemer blant annet så oppstår det enorme hull bakover. Skjønner ikke hvorfor du trekker Anderson fram i kampen mot City, for han var virkelig en av de dårligste ut på der og hans defensive innsats var laber. Han får til et par pasninger fremover før det stopper, og så jogger han rolig tilbake. Om han har truffet på noen støttepasninger i enkelte kamper så får det være. Men generelt sett i over 4 sesonger har han ikke nådd opp til forventningene, og har regelrett vært en middelmådig spiller. Det har han også vært denne sesongen. Han er ingen "gamechanger" for å ta et eksempel, se bare når Gerrard kommer inn for Liverpool hvor mye han forandrer spillet til det bedre. Dette evner ikke Anderson til tross for at han er en offensiv midtbanespiller akkurat som Gerrard. Nye kjøp må til i Januar. Ut med han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Heroisk innsats av Newcastle-spillerne, og synes hjemmelaget hadde god kontroll gjennom hele kampen som virkelig fortjente stående ovasjoner fra tilskuerne i dag. Man Utd spilte under pari og dette var antakelig en vekker for Ferguson. Hvis du som chelsea-fan jubler i kamptråden her så er det KUN for å irritere unitedsupportere, ikke noe annet Hvis du virkelig er så hårsår, er det ikke verre enn å ignorere den respektive brukeren. Jeg er også rimelig sikker på at en jubler i en kamptråd fordi en er fornøyd med den pågående kampen som spilles, ikke for å irritere. Det finnes selvfølgelig hederlige unntak. Juble må dere gjerne gjøre i chelseatråden uten at jeg skal bry meg. Å juble over en kamp der ikke Chelsea spiller er følgelig ikke relevant for Chelsea-tråden. Lenke til kommentar
Populært innlegg PatSharpX Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Endret 4. januar 2012 av PatSharpX 14 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) for noe søppel, selg hele drittlaget. Ja der har du en virkelig "supporter". Greit at man kan være frustrert og skuffet, men i de neste sitatene du har skrevet så virker det jaggu som om du går litt vekk fra å la følelser være en del av fotball. Gjett hvem som skal begynne å henge i andre lags tråder når de taper også... ser det går sport i det blant unitedhaterne Vi henger vel ikke her fordi United taper, du kan jo begynne å se hvor mange forskjellige det var som allerede var innom tråden før kampen startet, og sjekke hvor mange det faktisk var som levnet Newcastle noen sjanser mot laget ditt (du kan sikkert bruke èn hånd for å telle de forresten). Det er vel også få dedikerte "Unitedhatere" her, jeg befinner meg her fordi jeg ser på kampen, via en TV-kanal jeg betaler for, og kall meg gjerne snål, men jeg liker fotball samtidig som jeg liker å få verdien av det jeg betaler for, nemlig Premier League fotball, uansett hvilke kamper det er (Tottenham kamper har selvfølgelig prioritèt). Gjett hvem som skal begynne å henge i andre lags tråder når de taper også... ser det går sport i det blant unitedhaterne Sorry for at jeg henger i tråden som er relevant for kampen jeg valgte å se. Vel hvis du er newcastlesupporter så må du gjerne juble her inne, hvis ikke så er det ganske patetisk. Sorry, jeg er ikke Newcastle-supporter, jeg heier på laget som bare er 3 poeng bak laget ditt med en kamp mindre spilt. Kanskje du da skjønner hvorfor jeg ønsker at Manchester U. taper? Foruten det kan jeg også nevne at jeg ville sett Newcastle kampen uansett motstander, nettopp fordi jeg finner Newcastle mer underholdende enn mange andre lag i PL. Så hvis man holder med andre lag enn United og Newcastle, i denne sammenheng, så har man ikke lov å være i kamptråden og diskutere kampen? Stor forskjell på diskusjon og idiotposter. Men helt greit, derre finner meg jublende i blokkbokstaver i kamptråden til neste utfordrerlag som taper. Ingen vits i å være høflig, det er jo bare internett. Trodde dette forumet var bedre enn VG diskusjon Skal man ikke være fornøyd og engasjert når rivalene/nærmeste motstanderne taper? Det er jo gode nyheter for laget du støtter, og det er vel så vidt jeg vet ikke uhøflig å lufte sine følelser i kamptråden som er relevant for kampen du ser på, skal det kun være analyser og slikt her inne? I så fall passer det første sitatet ditt veldig dårlig inn. Dritt er forresten fortsatt et "nei-ord", og derfor "uhøflig" om du skal være såpass opptatt av høflighet og saklig debattering. Jeg har aldri vært i andre lags tråder og trollet, men jeg må vel begynne med det da Tror det er få her inne som troller kun for å trolle, flesteparten her inne er enten: A) Newcastle fans B) Tottenham fans C) Chelsea fans D) Folk som ikke unner Manchester United noen verdens ting. E) Manchester United fans. Synes hele greia er patetisk, men som sagt, jeg må vel begynne jeg også, ingen grunn til å holde seg bedre enn de fleste right? Så du "vet" at du oppfører deg bedre enn de fleste, men nå skal du altså begynne å oppføre deg på en måte du selv ser ned på, kun fordi "alle andre gjør det"? Sånn argumentasjon brukte jeg mot moren min da jeg var 8 år og lurte på hvorfor jeg ikke fikk være en halvtime lenger oppe av senga som alle de andre gutta. Voksent. Oppfør deg heller på en måte du selv respekterer, så kanskje andre får respekt for måten du ter deg også (ikke at jeg sier at ingen allerede har det). Hvis du som chelsea-fan jubler i kamptråden her så er det KUN for å irritere unitedsupportere, ikke noe annet. Juble må dere gjerne gjøre i chelseatråden uten at jeg skal bry meg. Men nok om det, united tapte, og ikveld var det fortjent, jeg orker ikke krangle med folk som ikke skjønner vanlig høflighet. 1) Han jubler, gjentar meg selv her, i tråden fordi det er kamptråden for Newcastle - Manchester United, og fordi laget hans har muligheten til å ta innpå teten, ikke for å tirre så mange så mulig (velger jeg å tro). 2) Han jubler sikkert i Chelsea-tråden også, men igjen, dette er tråden hvor kampen blir diskutert (som ikke direkte har noe med Chelsea å gjøre kamp-messig, men hvor utfallet har mye å si, derfor relevant å følge med på). 3) Du snakker om høflighet, men du overser alle de som debatterer mot deg på den saklige, høflige måten du etterlyser. Enten er du blendet av skuffelse (noe som jeg velger å gi deg forståelse for, jeg er tross alt fotball-supporter selv), eller så velger du den "letteste" personen/svaret å angripe. Er spent på om du gidder å svare. Endret 4. januar 2012 av Snurreleif 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Å juble over en kamp der ikke Chelsea spiller er følgelig ikke relevant for Chelsea-tråden. Tenkte ikke på en chelsea kamptråd, men en generell diskusjon rundt klubben, slik de fleste klubber har på forumet. En liten historie på slutten. Da jeg var på pub og så Man Utd - Barcelona CL finale i fjor, så var det flust av Man Utd supportere, noen Barcelonasupportere og EN Liverpoolsupporter som satt i Liverpooltrøye og jubla høyst av alle når FCB scora. Til og med FCB fansen synes han var latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Denne kamptråden har, dessverre, i likhet med mange andre kamptråder ebbet ut i bare vås. Jeg noterer meg måten enkelte kaster inn Liverpool FC, det være seg klubben, spillerne eller supportere etter nederlaget for Man Utd mot Newcastle. Det er attpåtil noen som føler en trang til å rakke ned på folk som gleder seg over at en konkurrent i toppsjiktet taper. Frustrasjonen tatt i betraktning, ta dere en tur ut i stedet. Jeg sier meg ferdig for i kveld. Sov godt, alle sammen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Er spent på om du gidder å svare. Er ikke stort å svare på, du putter ord i munnen på meg og prøver vri postene mine til noe helt annet enn hva meningen var. (Untatt den første, den ble skrevet i frustrasjon). Som Emils1 så velger du å lese at jeg ikke synes folk skal få diskutere her inne, noe som er helt feil. Man. United tapte idag, kos dere for alt det er verdt. Nathalie19: og med "noen" så menes vel meg. Morsomt at folk irriterer seg over at jeg tar meg nært av ting, for så og ta seg nært av det. Endret 4. januar 2012 av Apox Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg sier meg ferdig for i kveld. Sov godt, alle sammen! Håhå, stol på meg, akkurat det skal jeg greie i natt. Dæven! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Man. United tapte idag, kos dere for alt det er verdt. Enda bedre, det er at det var Newcastle vant. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Er spent på om du gidder å svare. Er ikke stort å svare på Det er masse å svare på, bare les en gang til. , du putter ord i munnen på meg og prøver vri postene mine til noe helt annet enn hva meningen var. (Untatt den første, den ble skrevet i frustrasjon). Jeg har sitert deg og angrepet "poengene" dine utifra hvordan jeg tolket postene dine, kanskje du da enten skal: A) Være litt ydmyk å innrømme at du kunne skrevet ting annerledes B) Stå på poenget ditt, og forklare meg hva du egentlig mente, som man gjør i en debatt i stedet for å ta "offer-rollen" og påstå at jeg vrir postene dine. Jeg svarer utifra det jeg leser, enkelt og greit. Som Emils1 så velger du å lese at jeg ikke synes folk skal få diskutere her inne, noe som er helt feil. Jeg leser det jeg ser, og fordi du er tydelig oppgitt i postene dine. Måten du ordlegger deg på får jo tydeligvis flere her inne til å reagere, det er jo ikke kun jeg og Emils1 som virker å mene at du bommer litt med hva du skriver. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Prøv igjen. Haha, nei nok er nok. Jeg ser at du elsker å kverulere, og jeg har sagt hva jeg mener om saken, så får du bare analysere postene mine opp, ned og i mente helt til du finner den meningen du selv ønsker. Og dette er ikke en debatt, god natt. Endret 5. januar 2012 av Apox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå