Zandreu Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjett hvem som skal begynne å henge i andre lags tråder når de taper også... ser det går sport i det blant unitedhaterne Erru seriøs? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjett hvem som skal begynne å henge i andre lags tråder når de taper også... ser det går sport i det blant unitedhaterne Erru seriøs? Mange av dem er nok det. Om det skyldes paranoia, mangel på motgang eller liten forståelse for hva fotball faktisk går ut på vet jeg ikke, men det at mange av dem kun ser ManU-kamper kan muligens gi et hint om det siste. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg tipper Chelsea kommer til å friste Ashley med bud på noen av deres spillere men jeg blir overrasket om Ba går til en annen klubb mtp hans skadehistorikk. Tiote derimot er en spiller som hadde forsterket omtrent alle topplagene. Så har man jo spillere som Colo, Cabaye, Krul og Ben Arfa (som Pardew av en eller annen merkelig grunn utelater gang på gang). Dette Newcastle-laget har mange riktig så gode spillere, så får vi se hva de klarer å få ut av det. Laget minner litt om Spurs fra noen år siden, noen klassespillere, flere middelmådigheter og et par skikkelig ræva spillere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gjett hvem som skal begynne å henge i andre lags tråder når de taper også... ser det går sport i det blant unitedhaterne Erru seriøs? Er jo tusen slike kommentarer i hver eneste kamptråd etter at Man Utd taper. Butthurte folk er det beste i hele verden. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Cabaye og Tiote er klasse. Vakke det for noen dager siden Du så åpenbart ikke kampen. Tiote og Cabaye hadde bra kontroll helt til Gerrard kom innpå. Og det er ikke uten grunn at topplagene (ja, topplagene samt Liverpool, da) har siklet på disse spillerne. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Så hvis man holder med andre lag enn United og Newcastle, i denne sammenheng, så har man ikke lov å være i kamptråden og diskutere kampen? Stor forskjell på diskusjon og idiotposter. Men helt greit, derre finner meg jublende i blokkbokstaver i kamptråden til neste utfordrerlag som taper. Ingen vits i å være høflig, det er jo bare internett. Trodde dette forumet var bedre enn VG diskusjon Endret 4. januar 2012 av Apox Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du skjønner ikke hvor potensialet kommer fra? Hva med den beste seriestarten under Fergie? For gigantiske ei uke siden. Vi har nå altså blitt dårlige fotballspillere i løpet av ei uke. wow. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Stor forskjell på diskusjon og idiotposter. Men helt greit, derre finner meg jublende i blokkbokstaver i kamptråden til neste utfordrerlag som taper. Ingen vits i å være høflig, det er jo bare internett. Mange her ser på alt de kan av kamper, og vil da også diskutere det her. Må da være lov det? Ser jo Man Utd-supporterne her på forumet gjør det samme, og er gjerne og slenger inn noen trollende kommentarer om f.eks Liverpool taper. Dette er internett, er det så forferdelig har man lov til å snu seg og finne på noe annet. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tar kveld med en god følelse, finnes få følelser som er bedre enn å se Manu tape!(innen fotball altså) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har aldri vært i andre lags tråder og trollet, men jeg må vel begynne med det da Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Så hvis man holder med andre lag enn United og Newcastle, i denne sammenheng, så har man ikke lov å være i kamptråden og diskutere kampen? Stor forskjell på diskusjon og idiotposter. Men helt greit, derre finner meg jublende i blokkbokstaver i kamptråden til neste utfordrerlag som taper. Ingen vits i å være høflig, det er jo bare internett. Trodde dette forumet var bedre enn VG diskusjon Slik er det på alle tråder. Taper Liverpool, Arsenal, Chelsea eller City så er United fansen en av de første som er ute å le av klubben og postene til er på ingen måte produktive. Så ikke tro dere er noe bedre. 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Vis meg hvor jeg skrev at unitedfansen ikke troller andre tråder? Synes hele greia er patetisk, men som sagt, jeg må vel begynne jeg også, ingen grunn til å holde seg bedre enn de fleste right? Endret 4. januar 2012 av Apox Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hahahahahahaha. Jones. "Årets kjøp". Hmmm.... Mener bestemt det er Carroll? 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Newcastle scorer 3 mål på 3 sjanser (teller ikke med siste målet som scoring på en sjanse...). Første målet er verdensklasse etter at Phil Jones taper første duellen. Andre målet er et fantastisk frispark som får hjelp av vinden. Synd at Lindegaard ikke får mer av hånden bak den. Tredje målet er youtube-selvmål. I tillegg har de en sjanse hvor Ba bommer på ballen upresset fra 11 meter i første omgang. United har like mange sjanser, men bommer hvor Newcastle treffer. Det største problemet i dag er at midtbanen vår er totalt utspilt av Newcastle. Park hadde knapt en god berøring i løpet av de første 60 minuttene. Etter rundt 60 minutt fikk han en pasning i boksen fra Giggs hvor han får slått inn (traff selvsagt Newcastles Sideshow Bob). I tillegg vant han en hodeduell rett før han ble byttet ut etter 65 minuttet. Carrick var ubrukelig, knapt en pasning fremover på banen. Giggs hadde 2 pasninger som gikk fremover før han gikk ut på vingen. Det var en til Rooney i 1. omgang, og en til Park i andre omgang. Nani har nok en middels dag på jobb. Valencia har en bedre dag på høyreving, selv om han spilte back. Rooney spiller en ok kamp, men lang under par i forhold til hva vi forventer av ham. Berbatov er lite med i spillet, men mister igjen aldri ballen når han får den i bena. Hadde Berba kunnet løpe og takle, hadde han gått rett inn og erstattet alle sentralt på midtbanen vår. Nei, det er bare å stålsette seg til nye stygge siffer om 4 dager i FA-cupen. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Chelsea hadde en lignende seriestart i forrige sesong som United hadde, og vi vet jo alle hva som skjedde med de, jo de kollapset. Akkurat det er i ferd med å skje med United nå. Hjelper lite å overspille i starten av sesongen, og spille dårlig resten. Og forresten var alle spillerne så godt som skadefrie. Vidic, Cleverly, Fletcher, Young, Tvillingene + flere. Disse har eller er fortsatt skadet. Kjøp i Januar må til. Det er krise på midten. Anderson må ut, begynner virkelig å bli lei av han nå. Han kom i 2007 og har enda ikke bevist noe, for en bortkastet spiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vis meg hvor jeg skrev at unitedfansen ikke troller andre tråder? Synes hele greia er patetisk, men som sagt, jeg må vel begynne jeg også, ingen grunn til å holde seg bedre enn de fleste right? Bedre, W to the T to the F. Det er en KAMPTRÅD, hvis du ikke vil vi skal diskutere kampen her så sitt på United.no eller sitt i din egen klubbtråd. Ring TV2 mens du er i gang å be dem lage en lov om at kun egne supportere kan se eget lag. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tredje tapet på rad. United er i full oppløsning. I år må vi nok nøye oss med 4. plassen for både City, Arsenal, Chelsea og Tottenham er milesvis foran United når det gjelder kvalitet og bredde. Om fire lag er bedre enn dere blir det fort 5. plass. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Bedre, W to the T to the F. Det er en KAMPTRÅD, hvis du ikke vil vi skal diskutere kampen her så sitt på United.no eller sitt i din egen klubbtråd. Ring TV2 mens du er i gang å be dem lage en lov om at kun egne supportere kan se eget lag. Diskusjon er helt ok, men som sagt 100 ganger nå; hva jeg snakker om er idiotene som troller i blokkbokstaver og jubler villt. Det er bare patetisk. Og ja, jeg skal ringe TV2 og fortelle dem at det er en Chelsea-fan på diskusjon.no som ikke kan å lese. Endret 4. januar 2012 av Apox 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Vis meg hvor jeg skrev at unitedfansen ikke troller andre tråder? Synes hele greia er patetisk, men som sagt, jeg må vel begynne jeg også, ingen grunn til å holde seg bedre enn de fleste right? Bedre, W to the T to the F. Det er en KAMPTRÅD, hvis du ikke vil vi skal diskutere kampen her så sitt på United.no eller sitt i din egen klubbtråd. Seriøst. Alt du leser her, går det inn det ene øyet og ut det andre? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Det er ikke patetisk å juble over at United taper. For City fansen får de en luke, for Tottenham og Chelsea er de nå 3 poeng nærmere. Vis meg hvor jeg skrev at unitedfansen ikke troller andre tråder? Synes hele greia er patetisk, men som sagt, jeg må vel begynne jeg også, ingen grunn til å holde seg bedre enn de fleste right? Bedre, W to the T to the F. Det er en KAMPTRÅD, hvis du ikke vil vi skal diskutere kampen her så sitt på United.no eller sitt i din egen klubbtråd. Seriøst. Alt du leser her, går det inn det ene øyet og ut det andre? Som regel ja, men nå er ikke jeg blind heller. Endret 4. januar 2012 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå