madcat Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Etter feilet partisjonering forsvant hele hd på 120 gig, hadde alt innstallert på den, men etter oppstart kom jeg ikke inn på windows, ikke i sikker modus engang. Prøvde å slette c: det gikk, innstalerte xp jeg på 80 gigen. Nå klarer jeg ikke å se 120 gig i min datamaskin, ingen tilgang, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
jnzy Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Vet ikke helt hva som feilte, men jeg vil foreslå at du partisjonerer harddisken på nytt... du sa jo at du mistet alt, så har du ingenting å tape vel Lenke til kommentar
madcat Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 vil helst ikke miste data som er på de andre partisjonene, vil gjerne få det oppp igjen, Prøvde pm 7 men det fikk error 45, kjørte fdisk i dos, gikk heller ikke, stod at det ikke var tilgang til disken Brukte partitioninfo, da var hardisken synlig, men det var alt.... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvis du ikke vil miste noe data på den disken anbefaler jeg deg å ikke prøve å gjøre noen som helst på den. Jeg ville booten pc´n på en annen disk med OS. Sett den disken du har f**cket opp som slave og se du finner filene. Gjør du ikke det, så kjør et "recovery" program på den. Lenke til kommentar
madcat Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Har satt disken som slave , bruker en wd til OS, men 120 gigen vises ikke i "min datamaskin", kun i enhetsbehandling og der står det at disken fungerer som den skal, kjørte Restorer 2000, fikk masse feilmeldinger, så låste programmet seg ca halvferdig. Er det ett program du vil anbefale?? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 kjenner ikke programmet. Selv bruker jeg Easy Recovery Lenke til kommentar
madcat Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Hvordan fungerer det? har easy recovery pro 5 jeg fikke fra nettet, fant frem masse filer. det er jo bra, men hvordan gjør jeg det herfra? Eneste jeg har mulighet til er å kopiere til en HD som er i orden, finnes det andre muligheter som å legge det tilbake på den disken som det ligger på fra før av? Lenke til kommentar
madcat Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Har klart å redde de viktigste data fra maxtoren, nå er jeg hypp på å slette alt på den og innstallere på nytt, men problemet er at det ikke går....kjørte fdisk men det hjalp ikke , fikk en feilmedling. Noen forslag? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 En jeg kjenner som kjøpte seg ny hd nå hadde problemer med å se den i explorer, men den ble vist i enhetsbehandling. Kan jo bare partisjonere den på nytt i datamaskinbehandling, men du ville jo helst ikke miste data'n som ligger der. Lenke til kommentar
madcat Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Har reddet det jeg ikke vil miste så nå kan jeg formatere, må nok ofre litt for at det skal fungere igjen, seems like life?eh...tilbake til saken....er i datamaskinbehandling men den maxtoren er ikke å se, kun i enhetsbehandling Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 har du partition magic, så se om du finner disken der og formater den..... Lenke til kommentar
havarden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Og har du ikke PM, så prøv å slette master boot recorden (og partisjonstabellene) på disken ved å kjøre fdisk /mbr, og så kjøre fdisk og dele inn disken på nytt. EDIT: Oi, ser kanskje ut som om fdisk /mbr skriver en ny boot record for windows i stedet for å slette. Da er det ikke sikkert det hjelper uansett. My mistake. Lenke til kommentar
jnzy Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Du kan sjekke status til hd din ved å gå inn Administrative Tools->computer Management->Storage->Disk Management. Lenke til kommentar
madcat Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Disken vises ikke i DISKBEHANDLING. Kun den 80 gigen som er i orden og DVD-rom. PM får feilmelding hver gang jeg prøver å starte den. Fdisk vet jeg hva er, men MBR?? hva er det? Lenke til kommentar
madcat Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 håper fortsatt på svar, ingenting jeg har gjort hjelper.....noen som kan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå