Gå til innhold

HD og partisjonering

madcat

Anbefalte innlegg

Etter feilet partisjonering forsvant hele hd på 120 gig, hadde alt innstallert på den, men etter oppstart kom jeg ikke inn på windows, ikke i sikker modus engang. Prøvde å slette c: det gikk, innstalerte xp jeg på 80 gigen. Nå klarer jeg ikke å se 120 gig i min datamaskin, ingen tilgang, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil helst ikke miste data som er på de andre partisjonene, vil gjerne få det oppp igjen, Prøvde pm 7 men det fikk error 45, kjørte fdisk i dos, gikk heller ikke, stod at det ikke var tilgang til disken

Brukte partitioninfo, da var hardisken synlig, men det var alt....

Lenke til kommentar

Har satt disken som slave , bruker en wd til OS, men 120 gigen vises ikke i "min datamaskin", kun i enhetsbehandling og der står det at disken fungerer som den skal, kjørte Restorer 2000, fikk masse feilmeldinger, så låste programmet seg ca halvferdig. Er det ett program du vil anbefale??

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det? har easy recovery pro 5 jeg fikke fra nettet, fant frem masse filer. det er jo bra, men hvordan gjør jeg det herfra? Eneste jeg har mulighet til er å kopiere til en HD som er i orden, finnes det andre muligheter som å legge det tilbake på den disken som det ligger på fra før av?

Lenke til kommentar

Har klart å redde de viktigste data fra maxtoren, nå er jeg hypp på å slette alt på den og innstallere på nytt, men problemet er at det ikke går....kjørte fdisk men det hjalp ikke , fikk en feilmedling. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Har reddet det jeg ikke vil miste så nå kan jeg formatere, må nok ofre litt for at det skal fungere igjen, seems like life?eh...tilbake til saken....er i datamaskinbehandling men den maxtoren er ikke å se, kun i enhetsbehandling

Lenke til kommentar

Og har du ikke PM, så prøv å slette master boot recorden (og partisjonstabellene) på disken ved å kjøre fdisk /mbr, og så kjøre fdisk og dele inn disken på nytt.

EDIT: Oi, ser kanskje ut som om fdisk /mbr skriver en ny boot record for windows i stedet for å slette. Da er det ikke sikkert det hjelper uansett. My mistake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...