Satyrion Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Så noen som selger billig Beef Jerky på QXL http://www.qxl.no/pris/helse-velvaere/kosttilskudd/beef-jerky-teriyaki-400g-/v/an666356896/ Er dette noen godt? og er det bra for en som er aktiv innen trening? Tenkte og bytte ut potetgullet for dette... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nei. Det smaker greit, men sitter fast i alle tenner og får meg til å prompe helt grusomt i 2-3 dager. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 tror jeg tester en pose og ser Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kina importert Beef Jerky? Merker i hvertfall jeg blir ytterst skeptisk. Beef Jerky finnes i mange smaker og varianter, selv foretrekker jeg Nuggets, de er litt saftigere og langt i fra så seigt som en del av det er. ICA har i hvertfall noen småposer med Jack Links, foreslår at du heller smaker en av de først (selv om de er svinedyre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå