Morten Ellingsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt Nytt år til deg også Nora. Har du ikke brukt stativ? Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Godt Nytt år til deg også Nora. Har du ikke brukt stativ? Takk og takk! Nei, det har jeg nok ikke.. Da dette bilde ble tatt hadde jeg faktisk ikke stativ. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år, artig fyrverkeribilde. Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år, artig fyrverkeribilde. Takk det samme Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Bra fyrverkeri! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nyttår til deg også. Ble jo fint selv uten stativ. 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Flotte farger og grei konposisjon. Tips: bruk stativ, lang eksponeringstid og manuel fokus. Om du legger ut exif data er det lettere å kommentere bildene. Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Flotte farger og grei konposisjon. Tips: bruk stativ, lang eksponeringstid og manuel fokus. Om du legger ut exif data er det lettere å kommentere bildene. Takk for tilbakemelding og tips! Jeg skal prøve det ut neste gang Dette bildet ble faktisk tatt da vi gikk inn i 2011. I år klarte jeg å glemme minnekortet mitt hjemme, og fikk til min store skuffelse ikke tatt noen bilder... Tabbe. Det var veldig kjedelig, nå som jeg har fått meg stativ. Men, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg