NibbE Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har harddisken min bråker når jg skal skjekke bare en mappe på dataen min? Dt r bare en mappe dt den gjør dt på! og den bråker voldsomt mye, overdøver alle andre lyder i maskinen min!!! jg har en IBM 123 harddisk, dt r den som bråker har skjelle alle skruene og tatt i kontaktene på nytt.. Hadde håpet på noen svar her! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ikke bruk sms-språk!! og IBM-disker har vel en vane med å bråke.... ellers kan den være ødelagt. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 D br nk bskrve brke ltt. Alle hd'er lager lyd... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Den bråker fordi filene ligger på en bestemt sted på harddiske, og akkruat der sliter litt. Slett mappa så er problemet løst. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 IBM=bråkebråkebråkebråke... sånn er det bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå