PhillipsTikka Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei! Da har jeg kommet så langt i planene mine at jeg skal investere i speilreflekskamera. Planen er da å kjøpe Canon EOS 550D m/18-55IS, og er det da noen som er kjent med dette kameraet? Ut ifra testene osv. jeg har lest så er dette et kjempekamera til en hyggelig pris. Har dere noe andre forslag? Maxpris 5000,- (: Tar i mot alle forslag! Mvh, PhillipsTikka PS; Måtte bare legge med bildet jeg tok med min gamle Sony Ericsson Satio fra verandaen en sein sommerdag i 2010! Fikk også faktisk 2 priser for dette under ei fotokonkuranse, selv om jeg sendte inn bildet bare for morroskyld! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Ta ett titt på dette også mens du er i gang. http://www.japanphoto.no/product/kampanje/kampanjetilbud/systemkamera/nikon-d5100-m-18-55-vr/ Edit: Kult bilde du har tatt der Endret 2. januar 2012 av Techpoint Lenke til kommentar
Panama Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg har akkurat kjøpt 550d og er kjempefornøyd! Vurderte dyrere kamera pga autofokusen (slet med den på mitt gamle), men dette fokuserer fort og greit. Også i mørke rom. Trenger litt tid om du tar mange bilder etter hverandre, men til mitt (hobby)bruk er det mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Har ikke 550D selv, men de jeg kjenner som har det roser det opp i skyene. Det viktigste er dog at du finner et kamera som passer deg best .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå