Fylla Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Heisann, er på utkikk etter 2 stk av DISSELysSablene og lurte på om det er mulig å anskaffe i Norge? Endret 2. januar 2012 av Fylla Lenke til kommentar
Flying Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Å få tak i akkurat dem i Norge er antakeligvis umulig. Det finnes noen steder som til tider fører lyssabler i Norge, men identiske til de du linker til blir nok meget vanskelig. Ebay og ThinkGeek har et godt utvalg av lyssabler, spesielt fra Star Wars filmene, men jeg kan ikke huske å ha sett disse håndtakene i noen av filmene. Hukommelsen min er riktig nok ikke fotografisk. Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Trenger ikke å være akurat dem , men sånne som man kan henge på veggen for Pyntebelysning. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Det er meg ikke kjent noen norske butikker som fører lampeversjoner av lyssabler. Reel Replicas har vanlige lyssabel replica som går på batteri. Ellers er det stort sett bare utenlandske selgere på eBay som har lampe versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå