martin808 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg leste dette. Men det er også svært sannsynlig at harddisken din over tid er blitt svært fragmentert. Enkelt forklart betyr det at data som hører sammen ikke ligger samlet, men ligger spredt på forskjellige steder på de magnetiske platene. Det skjer som en naturlig konsekvens av at platene roterer mens data lagres ... http://www.dinside.no/886028/smart-defrag-optimaliserer-harddisken-din Personlig syntes jeg dette er direkte flaut at dinside klarer å gå på enn sånn blemme. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Til og med eg forstår at det er bare dumt sagt, og det er så vidt eg trur eg har grep på kvifor det skjer sjølv. :!: Lenke til kommentar
AmundK Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hehehe, vedkommende skrev det klokken 06.00, vi får skylde på det Lenke til kommentar
AmundK Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Til og med eg forstår at det er bare dumt sagt, og det er så vidt eg trur eg har grep på kvifor det skjer sjølv. :!: Det skjer fordi filer konstant slettes og plassen blir brukt av deler av nye filer som lagres. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Det skjer fordi filer konstant slettes og plassen blir brukt av deler av nye filer som lagres. Nå var det det eg mistenkte, så greit å få det bekreftet. Har ikkje vore oppe i mange timene ennå, så stoler ikkje så mykje på intellekten min ennå. Endret 2. januar 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Av Bjørn Eirik Loftås også faktisk. Tenkte han var forholdsvis oppegående på IT, men jeg har tidligere sett at han sannsynligvis er en kvasi-ekspert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå