tukols Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bestilte og betalte via mastercard i november en vare på Groupon. Denne skulle jeg motta i løpet av 8-10 dager.Fikk bekreftende e-post fra groupon på dette. Nå, i januar er varen ikke levert, men pengene ble trukket den 18 november, samme dag den ble bestilt. Etter samtale med Groupon i dag, så sier de at varen var blitt forsinket. Den skulle nå bli levert innenfor en uke. Lyder utrolig useriøst. Aldrig om jeg kjøper noe som helst mere på Groupon. Har de egentlig lov til dette? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Les Groupon sin FAQ 5. Kan jeg returnere en deal?5.1. Du har i prinsippet to uker returrett. For oss er det viktigste at du blir fornøyd, så vi vil gjøre vårt ytterste for å sørge for det.Dersom det ikke er noe feil med kjøpet vil vi på generell basis ikke akseptere retur dersom det har gått mer enn 2 uker siden kjøpsdatoen. Dersom du ønsker å returnere en deal, send oss en e-post: info(at)groupon.no, eller ring oss: 23 89 10 05. 6. Hva vil skje dersom en Groupon samarbeidspartner legger ned? 6.1. Dersom det skjer noe som gjør det umulig for deg å løse inn din kupong vil vi sørge for at du får pengene dine tilbake. Har du forsøkt å returnere dealen før du skrev her? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Som jeg skrev over, så var jeg i samtale med Groupon den 2 januar, og de sa som ovenstående. Jeg har dog ikke mottatt eller hørt noe fra dem siden. Jeg har aldrig før handlet hos Groupon, og det med å "returnere dealen" vet jeg ikke hva er. Kan jeg returnere noe jeg ikke har fått? Jeg kommer nok til å kontakte dem i morgen igjen, og annulere kjøpet og forhåpentlig få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Der jeg jobber forsøkte vi Groupon en stund for å selge et produkt. Men de driter seg jo jevnlig ut både med feilinformasjon og annet tull, og skylder i tillegg på butikken om noe de styrer med ikke går i orden. Og da er det jo oss kundene blir sure på. Jeg har ikke tall på hvor mange kunder vi har måttet ordne opp med på grunn av tull med Groupon. Tulleselskap uten den minste orden i sakene, om du spør meg. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Kjøpt flere ting via Groupon/Sweetdeal o.l. flere ganger. Er man innenfor "gyldighetsperioden", har jeg aldri hatt problemer med å få retur på en "deal". Har du hørt med butikken der du løste inn dealen om årsak til forsinkelse? Er vel ikke Groupon som sender selve varen, kun "dealen" som kan brukes hos en tilbyder? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Utbyder er Casada Trade, og på deres hjemmeside er den eneste henvisningen videre til kontakt: Groupon og deres servicetelefon. "Casada Trade blir presentert av Groupon.no" Dette står på min kvittering: Frakt på kroner 49,- inkludert -Obs! Varen(e) sendes til din Groupon registrerte adresse. Dette går automatisk, så etter ditt kjøp er utført på groupon.no kan du vente varen(e) levert om 7-10 dager Jeg forsøkte å ringe til Groupon igjen i dag, men her kl. 11.40 får jeg beskjed på at de har lukket til lunsj mellom klokken 12-12:30. Samtale avvist. Jeg er imponert! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Bare fortell dem at de har oversittet leveringsfristen med god margin, og at du ønsker å få refundert pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå