Thore Raaen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Granmeis på ett bein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 flott liten fuggel med fin farge på bakgrunnen. er jo ikke noe å kritisere her.... Lenke til kommentar
Siv Olsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Skarpt og fint av den fine, lille fuglen Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kjempefint bilde av en søt liten skapning Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Herlig liten krabat i flott positur. God komp og fin-fin bakgrunn. Litt merkelig "skyggefelt" rundt nebbet på`n? Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kjempeflott dette! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fint bilde av granmeisen, nydelig bakgrunn og farger! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nydelig lite nøste dette Flott bilde, skarpt og god komp, fin bakgrunn. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bilde som varmer,helt topp,muligt eg ville hatt det blå litt blåere/muligt med litt kontrast tror eg. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Herlig liten tass dette. Helt topp. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nydelig - veldig fint med den blå bakgrunnen. Morten nevner dette skyggefeltet rundt nebbet - syns også jeg ser det antydningsvis andre steder, rundt hodet og deler av kvisten. Kan det skyldes bluring av bakgrunnen, tro? Her ville jeg nok ha jobba litt med å fjerne det, evnt. ha blura litt mindre hvis det er det som er årsaken. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Nydelig - veldig fint med den blå bakgrunnen. :)Morten nevner dette skyggefeltet rundt nebbet - syns også jeg ser det antydningsvis andre steder, rundt hodet og deler av kvisten. Kan det skyldes bluring av bakgrunnen, tro? Her ville jeg nok ha jobba litt med å fjerne det, evnt. ha blura litt mindre hvis det er det som er årsaken. Takk for skryt. Til det du og Morten nevner ser jeg i ettertid att dere har helt rett. Jeg ikke har jobba godt nok etter bluringen. Får prøve å være mer nøye heretter. Takk for konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ett søtt lite nøste, badet i i kveldssol, kaskje? I alle fall et behagelig lys! Skarpheten og koposisjonen er også flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg