Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er unge menn med barn uattraktive?


Anbefalte innlegg

Hei! Ville berre fortelle deg at eg har to unge venninne som begge har fått seg kjærestar som hadde ein unge fra før av med ein anna partner, så alt håp er ikkje ute;)

 

Hugsar når dei fortalte meg og dei andre venninnene om det, var det mange som var skeptiske og synast det var litt rart at dei ville innvolvere seg med ein som hadde unge fra før. Etter litt diskutering kom vi fram til at det eigentleg ikkje betyr så mykje. Men eit tips til deg: ikkje sei til jentene du møter at du ikkje vil ha fleire barn, då er det mange som kan bli uineteressert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gjort meg så mye, hvertfall ikke hvis du har barnet så sjelden.. Noen jenter er vel redde for at barnet tar all oppmerksomheten fra de. Og derfor ikke ønsker kontakt.. Fleste parten av jenter vil nok ha egne barn om noen år, og hvertfall et stabilt forhold.. :)

 

Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg prøvd å formidle at jeg kunne gitt et stabilt forhold selv om barnet kommer i 1 rekke :) og at du har tid til både henne og barnet, og at du ikke har følelser for en Evt eks.

 

Hadde du vært noe yngre hadde du hvertfall vært perfekt, siden jeg har selv lyst på barn, men det er for tidlig ... Haha nei jeg er ikke 14 :) men kan godt vente 10 år selv om jeg inne liker tanken.... :p

Lenke til kommentar

1. Mange jenter/kvinner uten egne barn ønsker ikke å måtte forholde seg til andres barn.

2. Mange jenter/kvinner ønsker ikke å involvere seg med noen hvor eksen er i bildet (noe som selvsagt er naturlig hvis man har barn sammen).

 

Jeg forstår veldig godt at jentene stikker. Hadde jeg vært singel og barnløs hadde jeg gjort akkurat det samme. Hadde jeg vært barnløs så hadde jeg jo ønsket en mann å dele denne opplevelsen med for første gang - sammen. Og dette med dine og våre barn + eksen på toppen av det hele.. Nei, det er det ikke mange barnløse som gidder.. og de fleste er nok barnløse for en grunn.. de ønsker ikke barn enda, og det gjelder også ditt barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...