Mr_Pingvin666 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg lurer på on det finnes noen delphi blader har i norge, det gadde hvert gøy om noen hadde tatt seg bryd til å produsere et..... Hvis ikke det er noen blader om delphi, så kan dere si om det er noen andre gode/lærerike blader om programering og pc!!! Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Norske delphi-blader kan du nok ikke forvente å finne... Her på jobb leser jeg Delphi Magazine og Delphi Informant. I tillegg hadde vi en gang noe som het Delphi Developer, men det lurer jeg på om er borte. Delphi-brukergruppa i england har også et eget blad - 'uk-bug developer's magazine' som du får hvis du er medlem der. De to første bladene kan du abonnere på til en noe stiv pris. Mener også å ha sett dem i løssalg på Akademika i oslo. Vil absolutt anbefale dem. Spesielt Delphi Magazine bruker å være interessant. Delphi Informant omhandler omtrent kun .Net for tiden... -Vegar[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå