Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg skal kjøpe denne laptopen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649398.#extra

 

Jeg vet jeg skal kjøpe denne ettersom det gode tilbudet på dustinhome er slutt. Grafikkortet vet jeg ingenting om, har aldri hørt om det men hvor stort er det ? Trenger godt grafikkort siden jeg skal spille CS, BFF + andre spill og i tilleg redigere amatørvideoer. Vil grafikkortet greie det å kjøre CS uten å ha på laveste innstillinger ? Som dere skjønnner kan jeg ingenting om data og trenger hjelp. Det har seg nemnlig slik at jeg fikk CS til jul men CS/Steam finner ikke hva graffikort jeg har på min datamaskin. Det står at jeg kan fortsette men det er en risiko til lagg. Jeg kjøper meg ikke ny datamaskin bare for å spille Counter Strike Source men prosessoren er i tilleg dårlig på min Acer Extensa 5635Z.

 

MPX har samme laptop til 105 kr mindre enn komplett. Vil det være bedre å kjøpe den derfra eller er det like greit hos komplett ? Er det noe forskjell angående service og om det kommer problemer ? Forskjell på fraktpris ?

 

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Jeg skal kjøpe denne laptopen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649398.#extra

 

Jeg vet jeg skal kjøpe denne ettersom det gode tilbudet på dustinhome er slutt. Grafikkortet vet jeg ingenting om, har aldri hørt om det men hvor stort er det ? Trenger godt grafikkort siden jeg skal spille CS, BFF + andre spill og i tilleg redigere amatørvideoer. Vil grafikkortet greie det å kjøre CS uten å ha på laveste innstillinger ? Som dere skjønnner kan jeg ingenting om data og trenger hjelp. Det har seg nemnlig slik at jeg fikk CS til jul men CS/Steam finner ikke hva graffikort jeg har på min datamaskin. Det står at jeg kan fortsette men det er en risiko til lagg. Jeg kjøper meg ikke ny datamaskin bare for å spille Counter Strike Source men prosessoren er i tilleg dårlig på min Acer Extensa 5635Z.

 

MPX har samme laptop til 105 kr mindre enn komplett. Vil det være bedre å kjøpe den derfra eller er det like greit hos komplett ? Er det noe forskjell angående service og om det kommer problemer ? Forskjell på fraktpris ?

 

Takker for alle svar :D

 

for å si det rett ut er grafikkortet i den den PCen der reint søppel

 

dette er noe litt mer for deg, men dessverre ikke på lager da :/

 

eller dette til en god del høyere pris

 

for å få en Asus med det grafikkortet på komplett/MPX må du ut med 7000kr

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg skal kjøpe denne laptopen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649398.#extra

 

Jeg vet jeg skal kjøpe denne ettersom det gode tilbudet på dustinhome er slutt. Grafikkortet vet jeg ingenting om, har aldri hørt om det men hvor stort er det ? Trenger godt grafikkort siden jeg skal spille CS, BFF + andre spill og i tilleg redigere amatørvideoer. Vil grafikkortet greie det å kjøre CS uten å ha på laveste innstillinger ? Som dere skjønnner kan jeg ingenting om data og trenger hjelp. Det har seg nemnlig slik at jeg fikk CS til jul men CS/Steam finner ikke hva graffikort jeg har på min datamaskin. Det står at jeg kan fortsette men det er en risiko til lagg. Jeg kjøper meg ikke ny datamaskin bare for å spille Counter Strike Source men prosessoren er i tilleg dårlig på min Acer Extensa 5635Z.

 

MPX har samme laptop til 105 kr mindre enn komplett. Vil det være bedre å kjøpe den derfra eller er det like greit hos komplett ? Er det noe forskjell angående service og om det kommer problemer ? Forskjell på fraktpris ?

 

Takker for alle svar :D

 

for å si det rett ut er grafikkortet i den den PCen der reint søppel

 

dette er noe litt mer for deg, men dessverre ikke på lager da :/

 

eller dette til en god del høyere pris

 

for å få en Asus med det grafikkortet på komplett/MPX må du ut med 7000kr

 

Takk for svar :)

 

Er det så crap at jeg ikke vil kunne spille CS uten veldig lav oppløsning ? Den første datamaskinen du lenket til var den jeg mente i tilbudet fra dustinhome. Jeg ser at den har bra grafikkort men den har bare 4 gb ram og jeg er ikke interresert i å bytte til mer ram i redsel for å ødelegge noe. Jeg har ikke et så stort budsjett som 6300. Vil gjerne kjøpe den men det koster for mye. Om jeg får 2000 for den laptopen jeg har no skal jeg kjøpe den.

 

Noen som vet hva jeg får for en fint brukt Acer Extensa 5635Z ? Trenger minst 2000, er det realistisk ?

Går det smertefritt å kjøpe hos dustihome med tanke på frakt, service og reperasjon ?

 

http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=7849110

 

er vel ikke så værst dette tilbudet heller.

 

Enda bedre :)

 

Siba noe å skryte av ? Tenker da på frakt, service og reperasjon.

 

Må ærlig innrømme at jeg kan ingenting om data men er den å anbefale ?

Lenke til kommentar

jeg har ihvertfall ingen dårlig erfaring med kjøp fra noen av de nettbutikkene det er linket til her..

SIBA er vel den eneste av dem som har fysisk butikk også.

 

Dustin har jeg aldri bestilt fra, men skulle jeg ha bestilt noe nå og de hadde det billigste, så hadde jeg ikke vært redd for å prøve dem heller..

 

venter selv på at det kommer noe bra januartilbud på mpx, da de får inn over 100stk av asus den 5.januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...