Skyb3rt Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei, jeg har Logitech Z-906 5.1, og lurer på om det er hovedkortet, selve anlegget eller noen innstillinger som er ødelagt. Jeg har kobla det til det 3 inngangene på hovedkortet, som du ser jeg har tegna på bildet. Det som skjer er at det ikke er lyd i bak høytalerne, midthøytaleren og bassen, når jeg trykker på sånn test ting, dette fungerte helt fint før, men ikke nå. Men når jeg hører på musikk er det lyd i alle høytalerne. Jeg regner med det skal stå på "3D", og ikke på 4.1 eller 2.1 på forsterkeren. Er det noen innstillinger jeg har gjort feil eller er det noe som er ødelagt? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Den skal ikke stå på 3D på logitech-settet, om du har noe som heter direct, eller 5.1 så prøv det. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Det var visst jeg som dreit meg ut, jeg pleier ikke koble helt ut frontpluggen, slik at den står litt inni, lurer på om det var det som gjor det, og den innstillingen på forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå