Gå til innhold

Noen som kan gjøre dette forslaget billigere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville byttet ut Denon forsterkeren med en Yamaha RXV530RDS, denne får du i øyeblikket på elkjøp (!) til 2995,-

 

Fordeler i forhold til denonen er at det er en hjemmekino reciever, men den kan og helt fint spille i stereo, den har høyere utg. effekt. og er i det hele tatt en bedre reciever.

 

Høyttalerene er ok de, men jeg ville nok ha byttet de ut til fordel for noen som er noe bedre....

 

Du kan ta en titt på http://www.energy-speakers.com (siden er nede for øyeblikket, men jeg regner med at den er oppe igjen i løp av morgendagen).

og se på enten en Connoisseur høyttaler av noe laver std. (les c-5) eller en i take serien.

Elkjøp er eneste importør av energy i norge.

Dersom elkjøp selgern sier han ikke vet om det, ber du han skaffe seg tlf. nr. til direkte lev. av dette til elkjøp, det er Agon A/S.

Energy høyttalere er meget gode, og har kommet ut som best i test i mange tester, f.eks. test av c-9 her: http://www.reviewcentre.com/review16533.html

 

Personlig har jeg c-9 og er meget fornøgd, har og en e-xls12 subwoofer, som gir mye lyd for pengene.....

 

Men til ditt bruk vil jeg anbefale 10" versjonen, samt c-5 eller en take høyttaler.

 

tror neppe du kommer over prisen på den pakka du har satt opp.

og dersom du velger det jeg har foreslått får du både en bedre løsning lydmessig, og mye flere oppgraderings muligheter (iom. at det er en surround forst.)

 

Håper dette kan hjelpe deg!!

 

Mvh Jon A. Feet

 

P.S. Jeg jobber på elkjøp, derfor jeg vet så mye om levrandører osv.

Lenke til kommentar
Jeg skal ta bil lappen nå og trenger alle de pengene jeg kan skaffe derfor selger jeg det.

Det er kvalitets annlegg med kjempe bra lyd!

Hadde jeg vært rik skulle jeg beholdt det selv men har ikke penger til og beholde det...

 

men jeg bor på vestlandet, mer presist nær ålesund. hvordan kan jeg få annlegget dit? posten blir vel særdeles dyr. eller?

Lenke til kommentar
Ja posten kan vel bli litt dyrt!

Eskene har faren min akkurat kjørt på dynga så har ikke noe og sende dem i heller :/

 

viss (legg merke til "viss") jeg skulle være interessert i det, hvordan skulle det i så fall bli sendt/transportert til meg?

 

følger sub med på det annlegget?

Lenke til kommentar

Jeg har god kjennskap til både eltax og dantax. De "billigere" modellene til begge merker har ganske laber byggkvalitet, men hva kan man forvente til den prisen. Når man ser på de noe "dyrere" modellene så har eltax helt klart bedre kvalitet. Det gjelder i hovedsak kvaliteten på kassen og delefilterkomponentene.

 

KriZZ' tilbud er ikke spesielt bra. Man skal ikke plusse på så mye før man får noe som er NYTT og BEDRE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...