Jauda12345 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei,har sittet å sett på komplett og div andre sider nå samt lest alle hjelp til pc kjøp emner her uten å bli noe klokere på hva jeg skal handle, er på utkikk etter en ferdigbygd stasjonær eventuelt bærbar som drar swtor på max settings med høy fps i raids ol. Har skjerm og tilbehør fra før så det er hovedsakelig maskin jeg trenger, pris og kabinett spiller ingen rolle men jeg trenger ikke ett kjøleskap innesurret i julelys:) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei,har sittet å sett på komplett og div andre sider nå samt lest alle hjelp til pc kjøp emner her uten å bli noe klokere på hva jeg skal handle, er på utkikk etter en ferdigbygd stasjonær eventuelt bærbar som drar swtor på max settings med høy fps i raids ol. Har skjerm og tilbehør fra før så det er hovedsakelig maskin jeg trenger, pris og kabinett spiller ingen rolle men jeg trenger ikke ett kjøleskap innesurret i julelys:) budsjett? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Strengt tatt går det jo ann med bare 550 ti for å makse ut SWTOR i nåværende tilstand... Men du har vel tenkte å spille andre spill som faktiskt krever noko av grafikk-kortet. Lenke til kommentar
Jauda12345 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Hadde faktisk ikke noen andre spill i tankene nei:P men hadde vært greit å kunne spille i 1920x1080 med allt på max og stabil fps på 60 + når det er 100+ spillere der,budsjett er fritt,å ser helst at jeg slipper å bygge selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå