mbst Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Ønsker anbefalinger om hvilket email-program jeg bør teste. Har alltid brukt Outlook Express, men nå har det av en eller annen grunn begynnt å ta så besynderlig lang tid på å starte opp. Dermed rant begeret over, og jeg fikk lyst til å prøve ut et alternativ. Bruker Mozilla Firebird som browser, så tenkte på Mozilla Thunderbird. Men da jeg tittet på det her om dagen, krasjet det mens jeg navigerte rundt i options-menyene, så kanskje det ikke er helt stabilt? Det er tross alt versjon 0.1. Ønsker å bruke det videre hvis noen her kan avkrefte det inntrykket min erfaring gir meg. Eudora virker gammeldags i designet. Mozilla sin innebygde klient virker jo bra, men blir litt dumt å ha den når man ikke bruker browseren. Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det finnes jo et outlook program til da, dette følger med office 2000. Det er en litt mer "avansert" utgave av outlook. Jeg bruker det daglig og er godt fornøyd med. Er du vant til bruke outlook, så da kan eudora virke litt uoversiktlig. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Takker for tipset, men Outlook standard er litt overkill for meg. Liker at programmer gjør det jeg trenger uten så mye mer. Lenke til kommentar
havkol Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du kan jo prøve Incredimail hvis du liker bakgrunner , smil osv. http://www.incredimail.com Lenke til kommentar
mbst Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Fant feilen med Outlook Express, så nå trenger jeg ikke bytte program allikevel. Se linken her. Det hadde å gjøre med at jeg da jeg installerte Messenger 6.0, avinstallerte jeg forrige versjon av Messenger. Sometimes removing or disabling Windows (or MSN) Messenger causes OE to open slowly. This will shown by an entry in the system error log: The server {FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541} did not register with DCOM within the required timeout. To fix this, open Regedit and navigate to this key: HKEY_CLASSES_ROOT CLSID {FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541} InProcServer32 In the right-hand pane, double-click on the (Default) value and delete whatever is entered there, leaving it blank. Click OK. Now perform exactly the same step with the key directly underneath, namely HKEY_CLASSES_ROOT CLSID {FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541} LocalServer32 Once both (Default) values are empty, OE will open normally. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå