Niklasp Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nå trenger du ikke nettleseren for å snakke med vennene dine. Facebook lager egen chatte-klient Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Det finnes da klienter der du kan legge til Facebook. Teoretisk sett så burde man kunne legge til Facebook i alle klienter som støtter Japper/XMPP også. Endret 2. januar 2012 av tamarin Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg for min del foretrekker å bruke Trillian, som støtter mange forskjellige platformer for kommunikasjon. 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 På min mac så bruker jeg Palringo, samlingsplass for MSN, Facebook, Palringos chat server, Google Talk, Yahoo! Messenger, AOL Instant Messenger, Gadu-Gadu, AOL ICQ og XMPP/ Jabber. Men den kan devserre ikke lagre samtalen du har hatt når du lukker vinduet, den lagrer kun dens egen chat system. Mangler også funskjonen får å se om partneren din snakker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg bruker palringo på mobilen, men bruker samletjenester som meebo på pcen. Viktigste for meg er at jeg kan ha flere vinduer oppe samtidig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 inb4 superbloated shit software 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Nå trenger du ikke nettleseren for å snakke med vennene dine. Artig, jeg var ikke engang klar over at det var nødvendig med en nettleser for å kunne snakke med venner. Jeg tror forøvrig det norske språket er i desperat mangel av noen nye ord. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Pidgin kan ta alt selv Webchat og Skype med riktige plugins. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Gammelt nytt Programmet er for øvrig genialt! Linken til Facebooks informasjonsside funker ikke btw. Endret 2. januar 2012 av TMB Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 På tide at de gjør noe med chatten sin ihvertfall. Nå har de oppdatert/oppgradert layouten en rekke ganger, men chatten er like ubrukelig som den alltid har vært. Litt skeptisk til en klient derimot. Er ikke interessert i å installere et program på PCen min når jeg heller kan bruke nettleseren. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Last ned og ALT på pcen din blir overvåket. Skal ikke forundre meg, sånn som Facebook holder på. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ja , hva er tryggest å bruke idag ? FB chat, MSN chat , Skype Chat ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå