jeanette roger Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 nyttårsfeiring v havet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Takk det samme til deg Jeanette, flott abstrakt dette. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Takk det samme til deg Jeanette, flott abstrakt dette. tusen takk Håkon... godt nytt år til deg Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dersom dette bildet hadde vært under kat. "abstrakt" og da med litt redigering bla fjernet det utbrente ett eller annet i midten der så kunne dette blitt et riktig så bra bilde! Slik du her presenterer det så liker jeg det ikke, derav en ener fra meg! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg vil nå si at fakkelen (tror jeg det er) i bevegelseer en viktig del av bildet. Det er dog noe uheldig at den er plassert midt i bildet, så jeg ville nok beskjært litt på høyre side får å få fakkelen litt mer behagelig i bildet. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg vil nå si at fakkelen (tror jeg det er) i bevegelseer en viktig del av bildet. Det er dog noe uheldig at den er plassert midt i bildet, så jeg ville nok beskjært litt på høyre side får å få fakkelen litt mer behagelig i bildet. takk for kommentaren,ja den beskjæringen kan jeg si meg enig i.... og ja den fakkelen var jo litt av bilde ,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg