Taake89 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Tenkte mere slik som dual link dvi 3d. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) 007CD: Hadde vært digg med 3 skjermer, men har ikke plass, rommet mitt er så fylt opp at det umulig ikke er få plass til. Det jeg ville vurdert var muligens 26" skjerm med HXGA (4096×3072) oppløsning og 3d briller, hvis bare HD 6970 var kraftig nok. Ser jo poenget å ha skjermene formet slik som: Veldig fint i bilspill, helikopter etc. Får heller vurdere http://www.brightsideofnews.com/news/2009/9/10/samsung-to-launch-a-six-monitor-setup-for-amd-eyefinity-technology.aspx som min neste spillskjerm om jeg får plass, men da trenger jeg thounderbolt. Endret 17. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Angående google søk har jeg gitt opp. Finner ikke om HD 6970 klarer å fungere bra med nvidia vision 2 brillene i full HD eller mere, sammenlignet med nvidia GTX 570. Men hvis noen kan svare på: Kan HD 7970 ekstremoverklokkes? Følger det med f.eks 3DMark Vantage, Powerdvd 12 ultra etc? Siden da er det langt enklere å kjøpe et skjermkort også returnere det på åpenkjøp hvis f.eks komplett, netshop eller multicom har erfaringer, så går jeg for det skjermkortet dere mener gir mest for pengene nå. Er det Gigabyte Radeon HD 7970 3 GB? som er det beste til overklokking med lavest støynivå? Endret 17. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Det hjelper ikke hva oppløsningen på skjermen er, så lenge du bruker det skjermkortet der.. Og btw, hvordan i hel***** skal du få tak i en slik oppløsning? Må jo koste 40k for en skjerm. Edit: Protip, alt det du spurte om finner du svar på innen de 3 øverste linkene du finner på google. Endret 17. januar 2012 av Taake89 3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Det var bare et eksempel, jeg syns spilloppleven er mere en bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå