Olestokk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Har satt sammen dette: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1030135&su=60B960F7-6D15-4711-B60A-74ABF2FD9C26 Men, litt stiv egentlig, kunne tenkt meg å komme billigere unna... kan jo godt spare deg inn på prosessoren... (i5 2500k) og prøv dustinhome.no, billigere enn komplett silencio kabinettet har jo en SD kortleser hvis du ikke trenger mer enn det Edit: hva med dette: sparer noen kroner... Endret 2. januar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) 3.5" Internal PCI-E to USB 3.0 Host + All-in-1 Card Reader Combo Selv har jeg den over, og er fornøyd. Hvorfor ikke gå for Corsair A70 kjøler? Intel sine er dårlige på overklokking og effektiv så bedre å heller gå for en oem veriant og seperat kjøler. Cooler Master Hyper 212 Plus er jo helt grei den også. Endret 2. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Det begynner å ligne noe nå ja Har ikke noe budsjett, så det blir litt etter hva jeg føler for Hva mener du egentlig, LMH1, jeg har ingen planer om å overklokke om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
c-man Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Orginalkjøleren skal holde lenge - også til moderat overklokk. I et godt ventilert kabinett som Sileo er, holder den mer enn nok på standard-hastighet. Skal du bare spille, og ikke driver med bilde- eller videoredigering er i7 litt overkill. Da gjør i5 samme nytte. Har prøvd bf3 på maskin med i5, sabertooth, 8gb minne og gtx56o ti, den drar det lett i hd-oppløsning som de fleste nye skjermer har i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå