Odesseiron Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Forgjengeren legges med i det illsinte bilskytespillet. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Gleder meg. At Black følger med er jo greit, men det er nå det nye spillet jeg helst vil spille. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvis jeg husker rett så spilte jeg Twisted Metal på Ps2, er dette riktig? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, det kom flere Twisted Metal-spill til PlayStation 2, blant annet Twisted Metal: Black. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg høyner med Twisted Metal 2 på PS1 Mange uforglemmelige timer i split-screen der Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Twisted Metal 2 er nok favoritten min. Jeg og min far spilte det i split-screen veldig ofte da jeg var en liten gutt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå