fotogigen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Svart trast. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fint bilde av Svartrosten. Flott med profilen på hodet og den fine ryggen. Bakgrunden er fin , men kanskje litt for mye kvist og kvast på nedre høyre hjørne. En smule trangt på toppen. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Flott og klart blikk, fin skarphet rundt øyenpartiet. Ellers ville jeg ha jobba litt mer med støyfjerning her, særlig på bakgrunnen, men også på fjørdrakten - blikket gjør så mye av bildet her at jeg synes godt fjærene kan tåle litt mindre skarhet. Ville også gjerne hatt litt mer luft i toppen. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Takk for konstruktive kommentarer!! Som dere ser har jeg brukt iso 5000... da må man vel regne med litt støy, men jeg kunne nok jobbet litt med støyfjerning her. ( synest forresten ikke det er så veldig mye støy for å være iso 5000, skarpheten er ivertfall bra intakt virker det som. ) jeg har litt å gå på når det gjelder luft over fuglen, skal se om jeg får lagt ut en ny versjon i kveld. :=) :=) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja, jeg er helt enig med deg i at med så høy ISO og brennvidde må man regne med støy - sånn sett er kvaliteten her rett og slett veldig imponerende! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Imponerende bra med tanke på den høye isoen. Blir rent ut misunnelig på hva D3`n takler her. Ellers har Thore og Astrid nevnt det som nevnes bør. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fint bilde og perfekt øye! Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Skarpt og fint av svartrosten i miljøet der den hører hjemme Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Syns du leverer varen "igjen" fin komp og fokuset sitter mitt i øyet, med utrolig god skarphet. Rotet? tja, det er jo slik skogbunden ser ut av og til , tenkte ikke på at det var rot før jeg leste det. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Tusen takk for hyggelige kommentarer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg