RBW Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Den årlige messen for forbrukerelektronikk i Las Vegas er snart i gang. Om en uke starter CES-sirkuset Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kanskje Intel slipper Intel SSD 520 Series basert på SandForce kontroller og med 5 års garanti. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er helt klart mest spent på eventuelle nyheter fra nettbrettfronten! 1 Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 feil i hovedbildet CES er ikke downtown las vegas, men på "the strip" Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg er helt klart mest spent på eventuelle nyheter fra nettbrettfronten! Jeg håper vi får også se noen oppgraderte, vifteløse netbooks med usb3, 720p skjermer og hdmi Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hadde litt lyst til å dra, men ble ikke i år heller. Kanskje til neste år om økonomien er god og det ikke krasjer med noe viktig Lenke til kommentar
theozH Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Gleder meg! Håper dere kommer med masse updates, har sykt lyst til å dra dit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå