kloffsk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 David Villa eller Messi. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 uknow uknow uknow Litt av en type han Toure! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 David Villa eller Messi. Villa med brukket bein ville faktisk gjort en bedre jobb enn Kuyt og Carroll til sammen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er vi verdens dårligste på å utnytte frispark? Skyter i muren, misser totalt med innlegg og 3-0-straffesituasjonen starter med at vi kuker med et frispark igjen. Vi er spillmessig på høyde med City, men skaper 0 og niks offensivt, og med personlige feil så endrer det veldig fort med tap mot en så god motstander. Så flaut det må være for Liverpool. Her filmer de til seg rødt kort på en spiller så klarer de faen meg å lage straffe på kommende kontring, i tillegg så går den i mål. Snakk om karma eller? Filming? 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så flaut det må være for Liverpool. Her filmer de til seg rødt kort på en spiller så klarer de faen meg å lage straffe på kommende kontring, i tillegg så går den i mål. Snakk om karma eller? Hohoho, what the heck. Hvor er trolljegeren når du trenger ham. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noe sier meg at emils1 har 0 personlig erfaring på en fotballbane. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hohoho, what the heck. Hvor er trolljegeren når du trenger ham. Haha, jeg lo! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Noe sier meg at emils1 har 0 personlig erfaring på en fotballbane. Hva har det med saken å gjøre? Skal du vite det så har jeg spilt fotball helt til jeg var 18 år, som spiss også. Jeg kan nevne noe for deg; Andrè Villas Boas og Mourinho. Andrè har vel nesten ikke fotballerfaring fra en fotballbane og Mourinho har nesten ikke noe han heller, like vel er disse to trenere for to store klubber, bedre trenere enn Kenny Dalglish og 1000 ganger mer belyst enn du noen gang kommer til å bli. Endret 4. januar 2012 av Emils1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Tror poenget var at du kommer og sier at Liverpool filmer seg til et rødt kort på motspiller, all den tid det var to helt greie gule kort som Barry fikk. Spesielt det siste, der han kaster seg mot Agger uten blikk på ball er soleklart gult for obstruksjon. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes han faller lett. Det sa Alsaker også når han fikk se situasjonen i reprise. Barry kommer inn med minimal fart fra siden og man faller ikke så lett når noen kommer inn i en slik vinkel. Har man spilt fotball eller drevet med idrett vet man det. Men man er jo vandt med at spillerne hjelper mer til. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Skal du trekke inn karane i tv2, så sa vel heile studio at når du kjem i den farta Agger har, så er det ikkje mykje som skal til for å gå ut av balanse. Filming, du liksom! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå